החזרי מס הכנסה לעצמאים – מאיפה מתחילים?

החל מסך הכנסות מסוים מחויב כל תושב בישראל להפריש משכרו למס הכנסה. עבור עצמאיים מדובר על הפרשת סכומים כמקדמות, כיוון שבעת תשלום המיסים טרם ידוע מהם ההכנסות של העצמאי בפועל. בהמשך יחושבו ההכנסות על פי הצהרות האזרח. יש מקרים רבים בהם שילם תושב מיסים ואילו בפועל הוא היה מחויב להפריש למס פחות כסף ממה ששילם כבר. במקרים כאלו הוא יהיה זכאי לקבל החזר מס.

בדקו אם מגיע לכם החזר מס בעקבות נכות נפשית באתר מי מנטל

תוכן עניינים

איך מקבלים החזר מס?

כדי לקבל את החזר המס יידרש האזרח להגיש בקשה לקבלת החזר מס. ניתן להגיש את הבקשה הזו בצורה עצמית באמצעות מילוי מסמכים נדרשים וצירף הוכחות לנתונים. אם כי עבור אזרחים רבים מדובר על תהליך מורכב שמייגע אותם. הם חשים כי הביורוקרטיה מעייפת ומתישה אותם, וההתנהלות מול רשויות המס גובה מהם זמן יקר. אלו יוכלו ליהנות משירות מקצועי של חברה אשר עוסקת בתחום של החזרי מס לעצמאיים. כי אם אין לכם זמן לטפל בעניין – אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על החזרי המס. מה גם שההחזרים עשויים להגיע לסכומים גבוהים למדי של כסף.

פנו אל איש מקצוע לשם קבלת ההחזרים

אם אתם סבורים שמגיע לכם לקבל החזרי מס והנכם עצמאיים, מומלץ כי תפנו אל איש מקצוע שיבצע עבורכם בדיקה ראשונית האם אכן יש לכם זכאות. במידה ויתברר כי אכן כך הם פני הדברים תוכלו לנהל את הבקשה ואת קבלת ההחזר באמצעות איש מקצוע זה שיבצע עבורכם את כל התהליך בצורה הטובה והיעילה ביותר. נכון, על שירות כזה משלמים כסף, פעמים מדובר על סכום קבוע ופעמים על אחוזים מתוך הסכום שאתם מקבלים, אבל בכל מקרה עליכם לזכור כי אם אין לכם יכולת לקבל את הכסף הזה בכוחות עצמכם, שווה לשלם על השירות הזה ולקבל את הכסף ששייך לכם במהירות וביעילות ובטרחה מינימלית מצדכם.

בחרו איש מקצוע מומלץ בתחום. תוכלו לברר על חברות מומחיות בתחום זה של החזרי מס לעצמאיים ולהגיש את הבקשה ביעילות מקסימלית, לא יעבור זמן רב ותקבלו לידיכם את הכסף ששייך לכם.

פסיכיאטר מומחה למבוגרים ד"ר אייל פרוכטר