בשביל מה צריך יועץ משכנתאות?

אם אתם לקראת רכישה של נדל"ן וצריכים לקחת משכנתא, מאמר זה הוא בשבילכם! כאן נסביר למה כדאי להיעזר בשירות של יועץ משכנתאות פרטי.

המרוץ לנדל"ן

כולנו צריכים גג מעל לראשינו וכולנו שואפים להיות הבעלים של גג זה. למעשה, רובנו שואפים אף להחזיק יותר מנכס אחד, מפני שזוהי ההשקעה הטובה והבטוחה ביותר שיש וכך היא הייתה גם מאז ומעולם. היות שרכישת נדל"ן כרוכה בהוצאה של סכומים גדולים מאוד, שלרובנו אין באופן נזיל, אנו נדרשים לקחת הלוואות ענקיות עם ריביות ענקיות לא פחות כדי להגשים את החלום לקורת גג קבועה למשפחתנו ולמניעת הצורך במעבר בכל שנה או שנתיים. כלומר – בשביל היציבות.

מחיר המשכנתא

כאמור, כולנו שואפים לאותה תחושת ביטחון ותחושת יציבות והמחיר הכספי שעלינו לשלם בשבילן הוא גדול מאוד. אז נכון, שפתרון המשכנתא קיים והוא מאפשר לנו להגשים את החלום, אבל האם דיברנו על המחיר שלה? במרבית המקרים, אנו משתעבדים לתשלום המשכנתא למשך עשרות שנים והמחיר הינו גבוה גם כן. הבשורה הטובה היא, שאפשר גם להגשים את חלום הנדל"ן וגם לשלם פחות על המשכנתא!

איך זה אפשרי?

הדרך הטובה ביותר להשיג את המשכנתא המשתלמת ביותר היא בעזרת יועץ משכנתאות. יועץ מקצועי ומנוסה מכיר את תנאי המשכנתאות הניתנות על ידי כלל הבנקים ולכן יכול להמליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר עבורכם על פי המצב הכלכלי הפרטי שלכם ולהתאים לכם את תנאי המשכנתא באופן אישי. זאת, בניגוד להגעה לבנק וקבלת המידע של הבנק עצמו בלבד וללא המידע הכללי והרלוונטי.

בחירת יועץ משכנתאות

בחירה של יועץ משכנתאות צריכה להיות בראש ובראשונה לפי המקצועיות והניסיון שלו. ככל שהיועץ מנוסה יותר בתחום, יש לו יותר קשרים ויותר מידע לגבי האפשרויות הקיימות בבנקים השונים וכך הוא יוכל לתת לכם את השירות הרצוי. כמו כן, חשוב לבחור יועץ שמבין אתכם ואת הצרכים שלכם, על מנת שיוכל לחפש עבורכם את האפשרות המדויקת עבורכם, בה תוכלו לעמוד במשך השנים הקרובות עד לסיום החזרת ההלוואה.