מטבחי גינה מודרניים ממה הם מורכבים?

כיום ניתן לראות כיצד יותר ויותר אנשים מגלים את נפלאות הבישול והמטבח, ומכינים בו יותר מאכלים מעשה ידיהם במקום להרים את הטלפון ולהזמין משלוח אוכל למשפחה מהמסעדה הקרובה ביותר לבית.

תכניות הריאליטי בתחום הבישול מככבות בזמן האחרון בכל ערוצי הטלוויזיה המרכזיים, כך שהנושא הפך להיות הרבה יותר פופולרי והרבה יותר נגיש עבור אנשים רבים. אם בעבר היו אנשים שמעט נרתעו מהמטבח והבישול בו, כעת הם מבינים שכל אחד יכול לבשל ומנסים בעצמם באמצעות ניסוי וטעייה – כי בעצם כך לומדים בצורה הטובה בותר.

אחד מהטרנדים הבולטים שהחלו לצוץ בבתים שונים, כתוצאה מאהבה לבישול, הוא מטבחי גינה מודרניים שבנויים בחצר הבית. כך במקום להעביר את זמן הבישול בתוך הבית בין 4 קירות, נהנים מחוויית הבישול באוויר הנעים והנוף הפסטורלי בחוץ. רוב מטבחי הגינה המודרניים מורכבים לפי אותו קו עיצובי שהוא המבוקש ביותר עם מתקן מדורה מיוחד.

עמדת בישול

בכל מטבח גינה מוכרחה להיות עמדת בישול נוחה ומרווחת, כך שניתן יהיה להכין את האוכל ביעילות וקלות ללא תלות בציוד ומכשירי החשמל שנמצאים בתוך הבית. עמדת הבישול לרוב תהיה מעוצבת בסמוך למשטח עליו אוכלים או אי ייעודי ומעוצב המשמש גם להכנת האוכל וגם לאכילה עליו.

בעמדת הבישול יהיה מורכב לרוב עמדת כיריים או עמדת מנגל, תלוי בהחלטה של המשפחה ובצרכים שמטבח הגוץ ישמש אותם. במידה ויש בגינה תנור אבן גדול, רצוי שעמדת הבישול תמוקם כמה שיותר קרוב אליו, גם שהגישה והעבודה במטבח החוץ תהיה יעילה ונוחה.

משטחי עץ איכותיים לבישול

משטחי העץ הפכו להיות טרנד נפוץ כמעט בכל עיצוב של מטבח. הצבע הטבעי של העץ מעניקות יופי וחמימות לכל החלל, ועמידותו מסייעת לשמירה על משטחי המטבח מפני שחיקה ובלאי לאורך זמן. כאשר בוחרים לבנות מטבח חוץ, מומלץ לשלב בעמדת הבישול גם משטחי עץ חזקים ואיכותיים, כך שהם יוסיפו יופי לכל מטבח החוץ, וגם יתאימו בדיוק לאווירה השוררת בחוץ.

משטחים עמידים למזג אוויר

כיוון שמטבח החוץ נמצא מחוץ לבית, מומלץ לבחור רק חומרי גלם איכותיים מהם יורכב מטבח הגינה מחוץ לבית. כך המשטחים ממנו המטבח עשוי לא יינזקו בכלל תנאי מזג האוויר במהלך כל השנה. למידע נוסף והזמנות היכנסו לאתר https://www.outdoorkitchens.co.il/ .