קורס React

כל מי שיצא לו לגעת בעולם הקוד וה-HTML לאחר שנות ה2000, יודע כמה קל היום להקים אתרים מ-אפס ולגרום לאתר לבצע פעולות שפעם יכלנו רק בעזרת מחשבים מאוד חזקים, היום, מספיק קוד איכותי וקצר שיתפעל


אז מה זה בעצם React?

מי שנכנס בדר"כ לעולם הריאקט שמע או מכיר את קוד הג'וואה סקרפיט, קוד מעולה אשר יודע ליצור אינטרקציה מעולה בדף הגולש מבלי התערבות של השרת, אלא ישירות על הדפדפן עצמו, חסכון אדיר בזמן הטעינה וכמובן, חווית משתמש מקסימלית. ריאקט היא בעצם ספרית קוד אשר קשורה לעולם הJavascript ויכולה לבנות קומפוננטות קלות לתפעול כבר בעמוד האינטרנט.


מושלם לעבודה בצוות

על מנת לסדר חלקים בתוך קוד של עמוד באתר האינטרנט שלנו, אנחנו בדרך כלל צריכים לפנות לעמוד הHTML שלו או לתיקיית קוד המקור ולשנות מה שאנחנו רוצים לשנות, היופי בעולם ה-React זה שאפשר לעבוד בקלות בצוות, משום שכל אחד מהקומפוננטות בתוך קוד הריאקט זה קובץ אחר לתפעול ולכן בצוות שלם, אפשר לעבוד על אותו עמוד בעוד שכל אחד מהמתכנתים עובד על קובץ אחר, פרייסלס לכח אדם ולניצול משאבים בצורה נכונה יותר, גם לצוות וגם לחברה עצמה.

קורס React


איך עולם הפרסום השפיע על עולם הקוד?

כולם רוצים הכל כאן ועכשיו, דור ה"VOD" שהכל נמצא בקליק אחד בלבד, כמעט ולא תראו אתרים שמציגים המוני עמודים שגורמים לגולש לעבור מאחד לאחד, ולכן, יצאו הרבה מאוד אתרים אשר עובדים בתשתית SPA, משמע, Single Page Application.

עמודי SPA הינם עמודים אשר מורכבים בצורתם הכוללת בעמוד אחד בלבד, לא משנה על מה תלחצו ברמת התפריט או כל קישור פנימי אחר, תגיעו לחלק נפרד באותו העמוד עצמו. כך בעצם אנחנו נותנים לגולש את מה שהוא צריך בשני אופנים עיקריים:

  1. כאן ומיד. אין שום זמני טעינה שבין עמוד לעמוד
  2. קצר ולעניין. לא נותנים מידע ארוך מדי אלא רק "טיזינג" על מנת למשוך את הגולש בכך שיבין בשתיים, שלוש מילים על הנושא שבחר לדעת


איך עולם הפרסום השפיע על עולם הקוד?

כאשר אנחנו עובדים עם קומפוננטות אנחנו בעצם יכולים גם לשנות ולסדר ואף לשדרג את העמוד שלנו באתר מבלי להיכנס לקוד הHTML, עמודים של אתרים גדולים יותר כמו פורטלי תוכן או אינדקסים גדולים אפשר לראות שכל סוג של תוכן באתר, כדאי מאוד לשנות ולשדרג על בסיס קבוע, בעזרת ריאקט תוכלו לעשות זאת בקלות וכמובן, מבלי להתעסק עם קוד יותר מהרגיל, שוב, יעילות היא שם המשחק, וריאקט בהחלט ניצחה במשחק הזה.


טיפים מעולים לסיום למציאת קורס React לפני שתשלמו לשווא:

  1. ללא פרקטיקה – התיאוריה לא שווה כלום
  2. אונליין זה אך ורק לאלו שבאמת מומחים בJavascript משום שמדובר בתוכן חדש לחלוטין, עדיף תמיד לעבוד במקום פיזי, שאלות קצרות יכולות לפתור בעיות ארוכות
  3. מי שלא למד HTML, עדיף אפילו ללמוד את הבסיס לפני שרצים לReact, אחרת אין כל כך הגיון בלמידה של קורס כזה חדשני

לסילבוס של קורס REACT  כנסו כאן