אין לך הרבה כסף לפרסום העסק שלך? איך ידעו שאתה קיים…

פרסום זה סיפור יקר. את זה כולנו יודעים. הפרסום נוגס בנתח נכבד מההכנסות כאשר לעיתים ההשקעה בפרסום מתבססת על כל הרווחים וההכנסות שיש לעסק, לפחות בתחילת הדרך שלו. אז מה עושים אם אין אפשרות לפרסם בדרך הרגילה? יש דרכים חילופיות! אפשר לפרסם באמצעות מוצרים או גימיקים שונים.


ממתגים את העסק

פרסום לא חייב להיות מודעות ענק בעיתון או שלטי חוצות. ניתן למצוא דרכים חילופיות ומקוריות יותר אשר יפרסמו היטב את העסק ויספרו עליו לעולם הגדול.

אפשר לפרסם באמצעות המוצרים עצמם אותם אנחנו משווקים ואם הם לא מהסוג הזה שאפשר לעשות מהם את הפרסום, ניתן תמיד להיעזר במוצרי פרסום אטרקטיביים שיפיצו את שמו של העסק וגם באמצעות מתנות לכנסים.


למה אנחנו בעצם מתכוונים?

ישנם מוצרים רבים אשר ניתן להדפיס עליהם ממש כל דבר.

החל מפריטי לבוש קטנים או גדולים, כמו כובעים, עניבות, חולצות וכדומה ועד כלים, כלי מיטה, גאדג'טים שונים ועוד.

כאשר אנחנו מדפיסים על המוצרים שלנו ברכה לחג, ברכות להצטרפות למועדון הלקוחות, ברכות מזל טוב לרגל יום הולדת ומצרפים כמובן את הלוגו של העסק, המוצר עובד ממש ככלי פרסום! את המתנות הללו מעניקים לעובדים בעיתוי המתאים, ללקוחות המצטרפים ולמעשה כך מופצות המתנות שהופכות להיות למוצר פרסום מהלך.

מיתוג לעסק


פרסום זול ואפקטיבי

מדובר אם כן בפרסום שהעלות שלו נמוכה במיוחד, הפרסום הזה לא עולה הרבה כסף מעבר לעלות המוצר ועלויות ההדפסה המזעריות. אך האפקטיביות של הפרסום הזה הינו עוצמתי ביותר.

היות ומוצר ובמיוחד אם הוא שימושי, נושא את הלוגו ואת דבר החברה, הרי שכל מי שנחשף אל אותו פריט, נחשף למעשה למה שהעסק מציע. כך שהוא למעשה לומד להכיר את בית העסק הספציפי.

לעיתים השם של אותו עסק או חנות יחדור אל תת המודע ולא תמיד הוא באמת יזכור מה הוא ראה. אך המציאות בשטח מוכיחה כי כאשר לקוח זקוק למוצר מסוים או לשירות כלשהו, העסק ששמו נגלה אליו מידי פעם, זה העסק שימשוך אותו לפנות אליו.

לסיכום, אפשר לפרסם גם אם אין תקציב גדול!

עוד פרטים ודוגמאות תמצאו באתר https://www.thegift.co.il/he/home