דורות עילית – נעים להכיר

המצוקה בתחום הדיור היא מצוקה ממשית אשר רבים מוצאים את עצמם מתמודדים מולה כאשר במקרים רבים אין להם כל פתרון.

זוגות רבים ומשפחות שרוצות לרכוש נכסים מניבים, דירות למגורים או אפילו לשכור יחידה לדיור במחיר הגיוני ושפוי, מוצאים את עצמם מתמודדים עם מלאי מצומק במיוחד ועם דירות קטנטנות שלעיתים מציעים תת תנאים, במחירים גבוהים ללא כל פרופורציה לתמורה.

על מנת לפתור את המצוקה, נדרש שינוי משמעותי בכל המדיניות הקשורה לבנייה ולמגורים. אך בינתיים ישנם הפרויקטים הנבנים פה ושם ומעניקים מענה לחלק מהאוכלוסייה.


דורות עילית – פתרון מעולה לציבור החרדי

נראה כי הציבור החרדי הוא ציבור שסובל במיוחד מהמצוקה הזו בתחום הדיור.

הציבור החרדי מוציא בכל יום משפחות חדשות לחיים… בכל ערב מתחתנים עשרות זוגות ברחבי הארץ מה שאומר עשרות דירות חדשות בכל יום. ישראל ממש לא מצליחה לעמוד בביקוש הזה. מה שיוצר מצב בעייתי במיוחד. כיום מצוי מאוד שזוגות צעירים באים להתגורר בדירות מחסן קטנטנות, דירות הנמצאות מתחת לקרקע כשלמעשה אי אפשר באמת לכנות אותם בשם – דירות. אלו יחידות דיור מינימליות המציעות ממש את המינימום הנדרש כדי להתחיל את החיים.

הפתרון הכללי עדיין לא הגיע וכולנו מקווים שהממשלה איכשהו תבין ותתעשת ותמצא דרך לפתור את העניין.

אך האמת היא שפה ושם קיימים הפרויקטים שמצילים את המצב ומעניקים פתרון ולו עבור חלק מהציבור.

דורות עילית


דורות עילית – הפרויקט החם שעל הפרק

אחד הפרויקטים החמים ביותר שעומדים כיום על הפרק זהו הפרויקט – 'דורות עילית'.

למה דורות עילית?

מה ייחודי בפרויקט דורות עילית ובמה הוא מיוחד על פני מקומות המגורים האחרים?

אז כאן חשוב לדעת ולהבין כי הציבור החרדי לא יכול ללכת להתגורר בכל מקום או אזור. הציבור החרדי זקוק לפתרונות דיור איכותיים שיעניקו לו מענה הן מבחינה סביבתית והן מבחינת המיקום הפיזי של מקום המגורים.

דורות עילית זהו פרויקט הנמצא בגוש דן סמוך ונראה לכל הריכוזים החרדיים הקיימים באזור. כך שמשפחה העוברת להתגורר במקום, לא עוזבת את מרכז הארץ. כמוכן משקיעים שם במבני ציבור המותאמים לציבור החרדי ולצרכיו.