אריה גולדין: מחפש להשקיע כדי לייצר ערך כלכלי?

אנשים עובדים קשה על הכסף שלהם. הם יוצאים לעבודה ומשקיעים בכך שעות ארוכות. לא פלא שרבים תרים אחר דרך שפותחת בפניהם אפשרויות של רווחים גדולים ומשמעותיים יותר, ויש דרכים כאלו. אבל חשוב לזכור שכאשר עוסקים במסחר או בהשקעות אמנם יש סיכויים לרווחים כספיים גדולים, אך מנגד יש גם סיכונים. סוחרים לא מעטים אבדו סכומי כסף משמעותיים למדי.

לעשות את זה נכון

לפני הכול חשוב לדעת כי בדומה לכל תחום, גם בתחום ההשקעה בשוק ההון הידע הוא כוח. חשוב לדעת את העבודה וללמוד היטב את השיטה. כאשר מבינים את אופן הפעולה, כאשר קולטים את טכניקות המסחר ניתן לבצע פעולות מסחר טובות פי כמה. ואכן, בתי ספר רבים מציעים קורסים בתחום שוק ההון. במהלך הקורס לומדים על עקרונות הפעולה בשוק ההון, ורוכשים יכולת לנתח גרפים. כמו כן מתרגלים ומפתחים מיומנויות משמעותיות בתחום המסחר.

לקבל החלטות באופן מקצועי

אם תשאלו את אריה גולדין כיצד מקבלים החלטות נכונות שמניבות בסופו של דבר רווחים כספיים, הוא יאמר כי לא מדובר כאן על אינטואיציות או על תחושות בטן עמומות. אלא על טכניקות ברורות שמנחות את הסוחר במהלך ביצוע פעולות המסחר שלו. להיפך, כאשר סוחר מתחיל לערב יותר מידי את הרגשות שלו הוא עלול ליפול ולהפסיד את הכספים שהוא השקיע. מסיבה זו חשוב שכל סוחר ילמד את הנושא היטב וידע את אשר לפניו.

כמה ואיך להשקיע?

בכל השקעה יש ממד של סיכון – על נקודה זו אין חולק. אך כדי להפחית את הסיכון שאתם לוקחים יהיה נכון לבצע פיזור סיכונים. אתם מקצים סכום מסוים למסחר בשוק ההון. על פי המלצת מומחים כדוגמת אריה גולדין יהיה נכון לחלק את כספי ההשקעה לכמה אפיקים שונים זה מזה. כך שגם אם השקעה אחת תרד לטמיון, יתכן ותצליחו להרוויח כסף מהשקעה אחרת. פיזור סיכונים הוא כלל בסיסי בתחום.

מה לקנות? מתי למכור?

לא קל לקבל החלטות. אך כאשר פועלים על פי טכניקות מוגדרות התהליך יהיה קל יותר! יש ללמוד את התחום לעומק, ולפעול באחריות מלאה מתוך שיקול דעת מעמיק.