כיצד לבחור חברות שילוח בינלאומי משתלמת?

רוצים לבצע שילוח בינלאומי? כדאי להיעזר בחברה מקצועית! כאן נסביר כיצד לבחור חברה מקצועית ומשתלמת!


למה לא לבד?

לפני שנעסוק בבחירת חברות שילוח בינלאומי חשוב להבין למה כדאי לבחור אחת מלכתחילה. אם כן, תחום השילוח הבינלאומי הינו תחום גדול ומורכב. בין היתר, משום שהוא דורש תכנון של שני חלקי השילוח: החלק המתקיים במדינת המוצא והחלק המתקיים במדינת היעד כלומר, שליחת המטען וקבלתו. מן הסתם, שני חלקים אלו הם הקצוות של החלק המתקיים בדרך, בין אם בים ובין אם באוויר.


הבדלים בין חברות שילוח בינלאומי

ישנן חברות שילוח בינלאומי שונות, המציעות שירותים שונים ללקוחות שלהם. לדוגמה יש חברות, שמתמחות בשילוחים בינלאומיים בין מדינות מסוימות ופחות מתמצאות בחוקי השילוח של מדינות אחרות, כאלו המציעות שירותים נלווים כדוגמת אריזה, ביטוח וכדומה וכאלו שלא. כמובן, גם הוותק בשוק והניסיון של החברה מהווים פרמטרים חשובים בבחירת חברת שילוח בינלאומי.


עוד קצת על השירותים הנלווים

כאמור, חברות השילוח השונות מציעות לעתים שירותים נלווים, שיכולים לחסוך לכם הרבה עבודה והרבה דאגות. אם ניקח כדוגמה את נושא הביטוח, הרי שחשוב מאוד לבטח את המשלוח מפני שהוא עובר טלטלות רבות בדרכו לייעדו ובמהלכן הוא עלול להינזק. גם השירות של עמילות מכס הינו חשוב בכל הנוגע להובלה בינלאומית והוא ניתן על ידי חברות שונות ועל כך נרחיב מיד.

חברות שילוח בינלאומי


החוקיות המשתנה

לכל מדינה יש חוקים משלה בכל הנוגע לשילוח בינלאומי. אחד התחומים החוקיים המשתנים ממדינה למדינה הוא התחום של המכס. לכן כאמור, חשוב להיעזר בעמיל מכס מקצועי ומנוסה, שיוכל לעזור לשחרר את המטען שלכם מהמכס במדינת היעד והדבר נכון גם לגבי חוקי המיסוי של כל מדינה. הכוונה היא לכך, שבכל שילוח בינלאומי יש לשלם מיסי נמל ולעתים ניתן להוזיל את העלויות באופן משמעותי על ידי ביצוע שינויים קטנים כדוגמת שילוח מנמל אחר או לנמל אחר ואז ביצוע שילוח יבשתי בתוך המדינה וכדומה.


מה הופך חברת שילוח למשתלמת?

הדרך הטובה ביותר לבחור חברות שילוח בינלאומי משתלמות היא על ידי בדיקת השירות המוצע על ידן. ככל שחברת השילוח מציעה יותר שירותים נלווים, כך היא חוסכת לכם יותר זמן ועל פי רוב, גם יותר כסף. לדוגמה, אם חברת השילוח מציעה לכם שירות של אריזה מתאימה לאופי המטען שלכם, היא מציעה לכם את הביטחון, שהמשלוח שלכם יגיע לייעדו בשלום.

כמו כן, חשוב לבדוק כיצד החברה מתכננת לבצע את ההובלה הבינלאומית מפני שלאופן ההובלה יכולות להיות משמעויות כלכליות גדולות. לדוגמה, אם מדובר על מטען גדול או כבד סביר להניח, ששילוח ימי יהיה האופן המשתלם ביותר, גם אם ייקח לו יותר זמן להגיע אל היעד שלו וכך המקצועיות של עובדי החברה הופך אותה לחברת שילוח בינלאומי משתלמת!