מיגון חלונות מציל חיים

מיגון בשטחי האש

בזמן לחימה או במצב חירום כל מי שמתגורר באזורי האש סופג ירי ללא הפסקה, ולכן אינו יוצא מהבית, נדרש לשבת בממ"ד ולהגן על חייו. מצב לא נעים לחיות על פיו, אך לפעמים אין לנו ברירה, במזרח התיכון אנחנו גרים ואת ישראל אנחנו אוהבים – היא הבית שלנו. כל מה שנותר לנו הוא לספק לעצמנו הגנה מיטבית. מיגון חלונות יהיה חלק מהגנה כללית במבנה ובבית שלכם. כשתמגנו את החלון, ההדף לא יתפזר, הזכוכית לא תישבר, לא יתעופפו דרכו טילים, עפיפונים או גראדים.

מיגון חלונות במבנים ובמכוניות שבהם נמצאים אנשי ציבור

מיגון חלונות הכרחי לא רק בשעת חירום, אלא עבור אנשים מסוימים שנשקפת סכנה תמידית לחייהם משום העיסוק שלהם, משום היותם מפורסמים כמו פוליטיקאים שאוספים להם עם השנים אויבים. אומנם אנחנו לא במערב הפרוע, וזה לא שכל יום מחכה מתנכל לאיש ציבור כזה או אחר, אבל משנה הזהירות חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל אדם. אם אתה משתייך לארגון מן העולם התחתון, גם במקרה כזה תידרש לך הגנה שלמה. מיגון חלונות יהיה חלק מהעניין שיבטיח בטיחות בתוך הבית.

מיגון חלונות

מיגון חלונות ברכב

מיגון חלונות מתאים גם לנסיעה ברכב. כשאתם נוסעים בכבישים מסוכנים, כשיש סביבכם שטחי אש רבים וקיימת סכנה של זריקת אבנים, בקבוקי תבערה וירי – אתם חייבים להגן על עצמכם גם בשעת נסיעה. גם ראשי ממשלה לדורי דורות מגנים על עצמם ברכביהם. כך גם אנשי צבא, טנקים, ג'יפים וכלי תחבורה נוספים שנעים בדרכים השונות – זקוקים להגנות רבות, ויתחילו ממיגון החלונות.

מתיחות בכל רחבי הארץ – דאגו להגנתכם מבעוד מועד

אומנם אנחנו עוסקים לרוב במיגון באזורי יהודה ושומרון, עוטף עזה וגבול הצפון, אך מתיחות ביטחונית קיימת גם במרכז הארץ ותמשיך להתקיים בכל פעם שהמתיחות בדרום או בצפון תתעצם. אנחנו לא יודעים מה צופן לו העתיד, לכן חשוב להתכונן היטב מבעוד מועד. כל מיגון חלון צריך לעמוד בתקנים המחמירים ולקבל אישור של פיקוד העורף – הגוף המופקד על הגנת התושבים והאזרחים באשר הם מתגוררים או עובדים.