למה החנויות באמזון מצליחות לשבור את החנויות בקניונים

אחד הדיונים המרתקים ביותר שנערכים היום בשיח הציבורי, הכלכלי, החברתי וכן האינטרנטי, הוא כיצד חנויות וירטואליות ובפרט אתרים כמו אמזון מנצחות את החנויות בקניונים ולאט לאט, גורמות לאותן חנויות להיעלם מהשוק ולקניונים להפוך להיות במקרה הטוב, מתחמי בילוי של בית קפה ומסעדות, ובמקרה הרע, לפילים לבנים אשר ממוקמים במרכזי הערים.

בעבר, כאשר הוקמו קניונים, היתה להם מטרה והיא להוות מרכז מסחרי בו יכולה המשפחה לבלות ביחד, לבצע קניות, ליהנות מארוחה טובה ומגוון בילויים, הכל במקום מתוחם, מוגדר, עם כל מה שנדרש לשם כך.

הופעת אמזון ובכלל כל התחום של חנויות וירטואליות ואתרי מכירות, שינתה לגמרי את התמונה. ראשית, היא איפשרה לנו לבצע קניות בקליק אחד דרך המחשב מבלי שאנחנו צריכים לצאת מהבית, הכל נהיה קרוב יותר, כאשר הדבר היחידי שאנחנו מוותרים עליו, זה שהמוצר מגיע אלינו הביתה אחרי יומיים שלושה ולא באופן מיידי. שנית, הכל נהיה זול יותר. באמזון אנחנו משלמים הרבה פחות על מוצרים מאשר בחנויות רגילות ויש לכך סיבה טובה, שכן אותן חנויות באמזון לא צריכות לשלם שכירות, לא צריכות לשלם ארנונה ומסים, ובמקרים רבים, גם כוח האדם של חנות כזו נמוכה מאשר בחנות רגילה.

במילים אחרות, כל התהליך נהיה מהיר יותר, זול יותר והרבה יותר נוח. אנחנו לא מבזבזים זמן, לא צריכים לוותר על דברים מסוימים בשביל לבצע את הקניות, אנחנו יכולים לעשות את זה מתי שנוח לנו וכן מאיפה שאנחנו רוצים, בין אם זה דרך המחשב ובין אם זה מכשיר הסלולר או הטאבלט.

צריך לומר, שחנויות באמזון מצליחות לשבור ולהעלים את החנויות בקניונים, גם בגלל אלמנטים נוספים שקיימים באתר. בין אם זה, אופציה נוחה יותר לקרוא על כל מוצר ומוצר, להשוות מחירים, ואף למכור מוצרים באופן עצמאי באמצעות האפשרות של צילום מוצרים לאמזון. מעוניינים לפרסם את עצמכם באמזון וזקוקים לשירות צילום מקצועי? היכנסו לאתר https://www.shlomi.net/. אנחנו יכולים ליהנות מאפשרות בחירה בין חנויות שונות בצורה הרבה יותר נוחה מאשר בקניון, וכן אמזון עצמה מספקת מגוון רחב של אפשרויות, בין אם זה הנחות, מבצעים, ימי מכירות מיוחדים ועוד. לכן משתלם לנו יותר לקנות באמזון מאשר בקניונים.