למה כדאי לצלם סרטוני תדמית לעסק?

סרטוני תדמית – אמצעי הפרסום המוביל בימנו

נסו רגע להיזכר בשעה ממוצעת ביום ממוצע שלכם. אל כמה סרטוני וידאו נחשפתם במהלך אותה שעה? האם במקרה הדלקתם טלוויזיה? האם הדלקתם מוזיקה דרך Youtube? מספיק שגללתם את הפיד שלכם בפייסבוק כמה דקות באוטובוס או לפני השינה – ובטוח שנחשפתם ללפחות סרטון וידאו אחד. הפקת סרטוני תדמית בתור אמצעי שיווק מניב וכלכלי מתבססת בדיוק על מאפיין זה. כדי למשוך את תשומת הלב של הלקוח הממוצע, יהיה עליכם לשחק במגרש המשחקים בו כולם משחקים. סרט תדמית מקצועי, בעיצוב גרפי ווידאו מעודכן, הולך והופך לכלי פרסום מרכזי המשמש להגדלת הכנסות ולמשיכת לקוחות פוטנציאליים חדשים.

כיצד סרטוני תדמית מסייעים בהגדלת מכירות?

העיקרון הוא פשוט. סרט תדמית מקצועי יכול לסייע בהגדלת המכירות של העסק שלכם דרך שני קהלים מרכזיים – לקוחות או משקיעים. כל עסק שמכבד את עצמו משקיע תקציב עבור פרסום העסק, כאשר הפקת סרטוני תדמית יכולה להיות מטרה ראויה בהחלט בתחום זה. סרטון שיווק עוזר לחשוף את המותג שלכם ליותר עיניים, ודרך כך מגדיל את הסיכוי שאנשים יזהו את המותג ויבחרו לרכוש דווקא אותו על פני המתחרים. בנוסף, ניתן להשתמש בסרטון התדמית כדי לפרסם את העסק למשקיעים, וכך להציג להם באופן מהיר, בהיר ומשכנע את ההישגים והשאיפות שלכם. הצגת מידע בעזרת וידאו מאפשרת להעביר מסרים מורכבים באופן קל ופשוט, וכך להותיר חותם בזיכרון של הצופים.

סרטוני תדמית לעסק

נעזרים בחברה מקצועית להפקת סרטוני תדמית

סרטון פרסום שהופק בצורה לא מקצועית ואסתטית עלול לגרום ליותר נזק עסקי מאשר תועלת. דף העסק שלכם יצטייר כלא רציני ואמין, ויבריח לקוחות במקום למשוך אותם פנימה. כדי להפוך את הפקת הסרטון להוצאה משתלמת, הפקת סרטוני תדמית מקצועית צריכה להתבצע בידי גורמים בעלי ניסיון ובקיאות בתחום, דוגמת חברת מוביט הפקות. מוביט הפקות מציעה ערוצים שונים להפקת סרטון תדמית לחברות, בהתאם לתקציב שאתם מוכנים להוציא על כך (כדאי לזכור כי סרטון התדמית יניב לכם בעתיד הכנסות ורווחים). תוכלו להתרשם באתרי האינטרנט של חברות דוגמת מוביט הפקות בסרטוני תדמית שונים שהופקו על ידי מעצבי החברה, וכך לבחור באופן מושכל יותר את החברה המתאימה לביצוע המשימה.

היכן ניתן לשלב את סרטון התדמית שהפקתם?

מומלץ לשלב סרט תדמית מקצועי שהפקתם בכל פלטפורמה שאתם מכירים ויודעים שיכולה לחשוף את המוצר או השירות שלכם לקהל יעד רלוונטי (חשיפה לקהל יעד לא רלוונטי לא תסייע להגדיל הכנסות ולהפוך את העסק מניב יותר). תוכלו לשלב סרטון שיווק כזה באתר האינטרנט שלכם, בדף העסק בפייסבוק, בפרופיל האינסטגרם, וכמובן להקרינו בחדר הישיבות או בלובי של משרדי החברה. חברות ציבוריות יכולות לשלב את סרטוני התדמית גם בתור סרטוני פרסומת ברשתות הטלוויזיה למשל. לאחר שיבוץ נכון של הסרטון תוכלו במהרה לראות כיצד הוא הופך להוצאה משתלמת.