כך תתאימי תכשיט לפי האירוע אליו את הולכת

אוקיי, הצלחת לבחור מה ללבוש לאירוע המתקרב שהוזמנת אליו. עכשיו רק נשאר לך איזה נעליים לנעול ואילו תכשיטים לענוד.

זה ידוע, ההחלטה קשה. בעיקר כשצריך להתאים את התכשיט לבגד. לא רק לצבע הבגד, אלא גם לגזרתו.

לא ידעתן את זה? כדאי שתמשיכו לקרוא.

בזמן שהצלחתן לבחור מה ללבוש מהאופציות הרבות שהיו לכן, כך תדעו איזה תכשיט להצמיד לאיזה בגד לפי האירוע שאתן הולכות אליו-


חתונה

כשאתן מתארגנות לחתונה מן הסתם, הדבר החשוב ביותר עבורכן הוא להיראות טוב. זאת אומרת, לשמח חתן וכלה, אבל כשאתן נראות טוב. בחתונה, הלבוש שלכן חייב להיראות טוב, אך לא טוב מדי. אתן לא רוצות להעפיל על הכלה נכון? אבל זלה לא אומר שאתן לא יכולות לפנק במחשוף עדין.

מחשוף עדין יכול לתת לך את האפשרות לענוד שרשרת בין 40 ל-50 סנטימטר, בעל תליון עדין. כמו כן, תוכלו לפזר את שיערכן ולענוד על אוזניכן עגילים תלויים התואמים לשרשרת.

ערב בגלריה

הוזמנתן לתערוכה בגלריה. מן הסתם, תבחרו ללבוש משהו מתוחכם, מבד אוורירי (אף אחת לא רוצה להזיע תחת מנורות ניאון) ונושם. תרצו ללכת על מראה קלאסי, ספק מתאמץ ספק לא. למשל, חולצת גולף עם מכנס גבוה, יעניקו לכן מראה קז'ואל, אך הטוויסט הוא בתכשיטים.

כשאתן מגיעות לתערוכה, מעבר לאמנות שאתן הולכות לראות, אתן רוצות להיות חלק. כך, למשל תכשיטים עבודת יד יעניקו לכן את האדג' הזה שאתן מחפשות. קיימים סוגים רבים של תכשיטים עבודת יד, למשל עגילים ארוכים ונופלים כאשר שיערכן אסוף, ידגיש את צווארך ותווי פנייך.

 שרשר עדין יכול להיות מעל חולצת הגולף אם תרצו, יש גם בזה קטע.

תכשיטים

מסיבת השנה החדשה

המסיבה הפותחת של השנה החדשה היא ההזדמנות שלכן לנצוץ לכל עבר.

כשאין אחד שלא משתתף בשמחה של חגיגות השנה החדשה, זה הרגע בו אתן יכולות לענוד את התכשיטים האלו, שאתן מתבוננות בהם כל פעם שאתן מתכוננות לאירוע וחושבות בלב שזה מוגזם מדי. הנה הרגע לו ייחלתן!

כשאתן יוצאות למסיבת הסילבסטר, תרצו ללבוש משהו בעל ניצוץ (פאייטים, אבנים קטנות דמוי יהלומים) וכמובן בואו לא נשכח את הקשתות הזוהרות והאוזניים המהבהבות שאנחנו אוהבות לעטות על ראשינו כל שנה. כשהשמחה כה גדולה, אתן לחלוטין יכולות לנצנץ גם מבחינת התכשיטים, גם מבחינת הלבוש וגם מבחינת ההנעלה.

זהו הרגע שלכן לזרוח!

כשאתן מוזמנות לאירוע, נסו להתאים את המראה שלכן לאירוע, לזמן שלו, לשעה שלו לעונה שלו וכן הלאה. כאשר יש לכן תמונה יותר גדולה על אופי האירוע, יהיה לכן יותר קל להחליט מה ללבוש, ואיזה תכשיט להתאים ללבוש שלכן.