הדמיה של אפליקציה למשקיעים? יש לנו פיתרון בשבילך

בשנים האחרונות הפך פיתוח האפליקציות לעיסוק פופולרי במיוחד אשר מתאפיין בצמיחה מתמדת. כמעט כל אחד יכול לחשוב על פיתוח אפליקציה שמטרתה להקל על חיי היומיום ולאפשר השגת מידע, קניות, פניות למוקדי שירות ועוד ועוד.  פיתוח האפליקציה אמנם מתחיל ברעיון בסיסי אבל בהמשך הוא הופך לעניין למקצוענים בלבד. בחברות פיתוח אפליקציות (ראו כאן > https://www.shtibel.com/פיתוח_אפליקציות) מועסקים מיטב אנשי המקצוע שתפקידם הוא להעביר את האפליקציה משלב הרעיון לשלב הביצוע. כדי לגייס משקיעים לפיתוח אפליקציה מבוקשת – יש להציג בפניהם את הרעיון ולהסביר להם בפירוט מהם היתרונות של האפליקציה ולמה יש טעם בפיתוחה, וגם איך ניתן לשמור עליה לטווח ארוך ולהחליף גרסאות. לשם כך כדאי להציג בפניהם גרסה ראשונית של "דמו", כלומר הדמיה שמסבירה איך האפליקציה עובדת באופן כללי.

בפגישה עם המשקיעים צריך להוכיח להם שיש טעם להשקיע כסף בפיתוח. לכן חשוב לשכנע אותם שהשימוש באפליקציה יהיה קל למשתמשים והמעבר בין המסכים בסמארטפון יהיה פשוט ומהיר. האפליקציות חייבות להתאים למערכות ההפעלה השונות אנדרואיד ו- IOS כדי שבעלי מכשירים שונים יוכלו להוריד אותן ולהשתמש בהן. אחרת השימוש מוגבל וחלק ניכר משוק המשתמשים לא יהיה בהישג יד.  הפעלה איטית ומסורבלת של האפליקציה תתגלה במהירות, תציג אתכם כלא מקצוענים ותרחיק משקיעים. פעמים רבות לא תהיה הזדמנות שנייה וכך מצגת לקויה תוביל לגניזת רעיון פיתוח האפליקציה.

פיתוח אפליקציות

חברת פיתוח אפליקציות לוקחת את הרעיון הגולמי והופכת אותו למשהו שניתן להציג למשקיעים כדי לגייס כסף. הפיתוח עולה כסף, והעלות היא פונקציה של רמת המורכבות של האפליקציה. אפליקציה פשוטה מתאימה למשל לחנות פרחים לעומת אפליקציה מורכבת שמתאימה לקניון. מפתחים מקצוענים יידעו לבנות אפליקציה שתעבור את כל הבדיקות  ותשרת את המשתמשים הפוטנציאליים. לעתים יש צורך באפליקציה רב לשונית מאחר שהיא מכוונת למשתמשים דוברי שפות שונות (כמו בענייני תחבורה) ולכן צריך להראות גם בגרסת ההדמיה (דמו) איך היא תפעל בכמה שפות. דילוג על מרכיב חשוב זה עלול להכשיל את ההדמיה ולגרום למשקיעים לזנוח את רעיון הפיתוח.