כך תשפרו את האינטרנט שלכם

האינטרנט כבר שני עשורים שולט, בערך, בחיים שלנו. בין אם זה ברשתות החברתיות, לבדוק מתי מזג האוויר ואפילו לשלם את החשבונות שלנו. הכל קורה דרך האינטרנט.

אז כשהאינטרנט תופס מקום כל כך מרכזי בחיים, כמה עצבים נאגור על כך שאין אינטרנט מהיר בבית?

בשבילך לחסוך לעצמכם עצבים מיותרים, אספנו עבורכם מספר טיפים כדי להפוך את האינטרנט הביתי שלכם לכמה שיותר מהיר.

בחרו את המקום המרכזי ביותר בבית עבור הנתב והקפידו שיהיה כמה שיותר קרוב למחשב.

אות חלש של וויי פיי הוא אחד הסיבות העיקריות לאינטרנט איטי. הטוב בנתב, למשל של בזק, הוא שאפשר לתלות אותו על הקיר, להניח על מדף ובעצם איפה שנח לכם.

נסו להעמיד את הנתב כך שלא יתנגש עם אותות הנתב של השכנים. כמו כן, רצוי להרחיק את הנתב כמה שיותר מהמיקרוגל, מהטלפון האלחוטי ולמעשה כל מכשיר בעל תדר שיכול להפריע לאות הויי פיי.

הפעילו אנטי וירוס לפחות פעם בשבוע

וירוסים שתוקפים את המחשב, לא תוקפים רק את החומרה. הם תוקפים גם את האינטרנט ומאטים אותו. אתם יכולים להתקין אנטי וירוס שיעשה את הבדיקה באופן אוטומטי ובלי הצורך שלכם לזכור כל שבוע כי עליכם לערוך למחשב שלכם בדיקה נגד וירוסים.

פשוט זכרו, וירוסים מאטים את האינטרנט.

אינטרנט ביתי

השבת את הנתונים של המחשב

כמו בטלפון הנייד, יש פעמים שאתם סוגרים תכניות שאתם לא עושים בהן שימוש בזה הרגע. כך, גם במחשב. כאשר יש תכניות שעדיין רצות אך לא בשימוש, גם זה מאט את המחשב.

לכן, אם אתם עובדים על המחשב וגולשים לכם באינטרנט, ודאו כי שאר התוכניות סגורות. הדבר יקל עליכם משמעותית.

חסמו פרסומות

כשעולם האינטרנט מוצף בפרסומות מכל מקום ובכל צורה, התקינו חוסם מודעות. גם מודעות הקופצות לכם מכל מקום מאטות לכם את קצב הגלישה זאת מפני שדפדפנים רבים מנסים להתעורר לחיים בדמות הפרסומת, דבר המבקש מהמחשב שלכם לחשוב יתר על המידה.

וודאו כי רשת הויי פיי שלכם מוגנת על ידי סיסמא

כולנו מכירים את האנשים האלה, שאוהבים לגלוש על חשבון הויי פיי של השכן. בזמן שיש אנשים שמפרגנים לתופעה ואין להם בעיה שיגלשו להם על הרשת, דעו כי עומס על רשת הויי פיי היא גורם משמעותי להאטה בקצב האינטרנט.

לכן, בדקו כי לרשת הויי פיי שלכם יש סיסמא שרק אתם יודעים ויכולים לתת במידת הצורך.

נקו את מאגר הנתונים

אמנם כשאתם נכנסים לאתר מספר פעמים, האינטרנט שלכם כבר מזהה את הדף ויכנס אליו יותר מהר. מצד אחד הדבר טוב, מצד שני, נתונים רבים הנפלטים מן האתר ואליכם למחשב סתם יושבים לכם בשרת האינטרנט ומאטים את הקצב. נקו את קבצי ה-Cookies שלכם ותיווכחו בעצמכם.

אם תעקבו אחר הטיפים האלה, אין ספק שהאינטרנט שלכם יעבוד יותר מהר. בוודאות.