החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגרי מים

שדג

אם יש צורך בהעלאת לחץ המים ואת צריכים מילוי מאגרי מים בבניין שלכם,פרטי או ציבורי, אתם זקוקים למערכת שלמה של משאבת מים. כל מערכת כזו מצוידת במס פרדברים, שאחד החשובים באלמנטים אלו הוא מצופי פיקוד ומילוי. כמו כל מוצר, גם המצופים הללו מתבלים. לכן, החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגר מים הוא דבר שכיח שכדאי לעשות אחת ל-3 עד 5 שנים.

מה עושים כשצריך החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגרי מים

לאחר כמה שנים של שימוש של המערכת, כמובן בכפוף לתחזוקה שוטפת, יש צורך בהחלפה של חלק מהחלפים. האחריות של משרד הבריאות היא על מי השתייה, ולכן היא גם מקפידה לאכוף את הצורך בהחלפה של מצופים. חשוב שהמים יהיו בלחץ נאות, במצב תקינות בריאותית / כימית, ושיהיו נקיים וראויים לשימוש. בבית משותף מי שאחראי לעבוד עם משרד הבריאות הוא ועד הבית. בבתים ציבוריים מי שאחראי זה דרך כלל הנהלת המבנה או כל גוף דומה. מה שעושים הוא פשוט לקרוא לבעל מקצוע כדי שיבדוק מה בדיוק צריך להחליף ומה מצב המערכת כדי לקבל החלטה.

החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגרי מים – מה עושים

החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגרי מים

חשוב מאד להחליף את המצופים רק בכאלו שעושיםפונקציה דומה. יש הרבה סוגים של מצופים להרבה סוגי פעולות בסוגים שונים של משאבות ומערכות. חשוב מאד שיהיו אלו מצופים מדויקים לנסיבות ולצורך, ורצוי גם חלפיםמקוריים ומדויקים לאלו שהיו קודם. מה שכן יסייע לעשות עבודה נכונה מכל הבחינות הואלהביא בעל מקצוע ברמה גבוהה שיבדוק את השטח ויחליט מה כדאי לעשות. כיום יש גםשכלולים שעולים על הדגמים הקודמים ואפשר לשפר את המצב ולא רק לשחזר אותו. חשובלקנות מוצר בעל אחריות, שמגיע עם בעל מקצוע שיבדוק ויסייע – במיוחד אם עובדים מולמשרד הבריאות.

מה לבקש מבעלי המקצוע שאיתם תעבדו על החלפת מצופי פיקוד ומילוי מאגרי מים

  1. חשוב שלחברה יהיה ניסיון בעבודה עם מצופי פיקוד ומערכות דומות. ותק, ניסיון וידע מעודכן.
  2. חשוב מאד שהחברה תעניק שירות הכולל אחריות וייעוץ.
  3. חשוב שלחברה יהיו המלצות.