קופה רושמת

היום רוב האנשים משלמים בחנויות, בתחנות הדלק ולמעשה בכל מקום אפשרי, בעיקר באמצעות כרטיסי האשראי שלהם. השימוש במזומן רק הולך ופוחת, ולמעשה ההערכה היא שבעוד כ – 50 שנה כמעט אף אחד לא ישתמש במזומן. הממשלות השונות בכל רחבי העולם מנסות לצמצם כבר עכשיו את השימוש במזומן, מתוך מטרה למנוע הלבנת הון ושימוש בכסף שבעל העסק לא טרח להצהיר עליו. כך שלא חשוב מאיזה כיוון מסתכלים על הנושא, בכל מקרה ניתן לראות כי השימוש בכרטיסי האשראי רק הולך ומתרחב. בעלי העסקים השונים חייבים להיות מעודכנים, היות ורוב הקונים שלהם מצפים לשלם באשראי ואין שום סיכוי שהם יעשו טיול לכספומט הקרוב, רק כדי לקנות מוצר או שניים מהחנות שלכם. לכן כדי למנוע מצב של איבוד לקוחות, חייבים להתקין קופה רושמת, שמאפשרת סליקת אשראי חכמה ויעילה. מדובר על קופה ממוחשבת, המספקת לבעל העסק את כל הצרכים שלו בניהול העסק.

קופה רושמת – נעים להכיר!

קודם כל, כדאי להבין כי הקופה הרושמת מהווה חלק קריטי בתהליך המכירה, היות והיא מאפשרת לכל לקוח להשלים את תהליך התשלום בצורה הנוחה והמהירה ביותר. הלקוח יכול לבחור האם לשלם באשראי או במזומן, לחלק את העסקה בין שני כרטיסי אשראי שונים ולקבל קבלה או חשבונית מס – בהתאם לצרכים ולרצונות שלו. הקופה ממלאת תפקידים חשובים בבית העסק, ניתן להשתמש בה כדי להפיק דוחות מכירה, להבין מי ה העובדים המצטיינים ביותר בחנות וכדומה. כל מה שבעל העסק צריך לעשות, הוא לדאוג לקו אינטרנט תקין, היות וממשק הסליקה של הקופה הרושמת, מחובר בכל רגע נתון לממשק של חברת האשראי. ללא חיבור תקין לא ניתן יהיה לאשר ולהשלים את ביצוע העסקה. ברמת העיקרון, הקופה יכולה לבצע סליקה עבור כל סוגי כרטיסי האשראי, אך בעל העסק צריך להגיע להסכם עם חברות האשראי השונות לגבי גובה העמלה הנדרשת.

קופה רושמת

לסיכום, קופה רושמת הינה פריט הכרחי בכל בית עסק, היות והיא מאפשרת לכל לקוח את האפשרות לתשלום נוח ומהיר. הקופה אף מאפשרת לבטל עסקאות, היות והיא מחוברת ישירות לממשק של חברת האשראי, כך שניתן לקבל ביטול מידי.