איך להשתמש בכסף שלך בחכמה?

כסף שעושה עוד כסף הוא כסף שכל אחד רוצה, אך על מנת ליהנות מכך ראשית יש להשיג את הגישה הנכונה,

לאחר מכן כבר יהיה הרבה יותר קל להבין מה ואיך. אם גם אתם משוועים לכך, ראשית הבינו שהשקעות סולידיות בבנק (שכמעט ואינן מניבות) כבר לא בשבילכם והתחילו לבחון איזו השקעה תשמור על הסכום הקיים ובו זמנית תמנף אותו. מבקשים רעיונות? לא חסרים! להלן כמה:

השקעה בנדל"ן

גם אם לא ברור אם התנועה של מחירי הדירות במגמת עלייה או ירידה, השקעה בנדל"ן תמיד מהווה אופציה מבטיחה, וזאת כי הדירה לא הולכת לשום מקום, כך שגם אם לא תמכרו אותה היום במחיר הרצוי, תמיד תוכלו לחכות ובינתיים להשכיר. בנוסף אופציה זו מאוד פוטנציאלית, וזאת כי תמיד ניתן להשביח את ערך הנכס באמצעות תקציב דל ולאחר מכן למכור במחיר הרבה יותר גבוה, ניתן לרכוש דירה בפריפריה וליהנות מתשואה יפה בזכות פיתוח עירוני, לחבור אל קרן השתתפות בנדל"ן (בארץ או בחו"ל) באמצעות סכום יחסית זניח (100 אלף ש"ח) וליהנות מתשואה משמעותית וכדומה. אי לכך, רוב עסקאות הנדלן שבוצעו בידי משקיעים התגלו כרווחיות וכהרבה פחות מסוכנות. עם זאת, תמיד יש לבחור את עסקת הנדל"ן בעיניים פתוחות, לאחר שעוברים  כראוי על שלל המשתנים.

השקעות

הלוואות חברתיות

אתרים כגון "eLoan" ו"בלנדר" אלו אתרים שהם גם בעלי ערך חברתי וגם יעילים עבור חשבון הבנק של המשקיעים. הקונספט פשוט וחכם. הגופים מציעים להלוות דרכם ובכך להימנע מהלוואה דרך הבנק (משמע להימנע מריבית גבוהה), ובו זמנית הם מציעים לנותני ההלוואה אחוזים יפים מדי לשנה, בערך כ6.5. מכאן מי שבוחר לקחת חלק במהלך חברתי ותוך כדי להרוויח, מגלה מסלול שלוקח בכיס הקטן כל השקעה שמרנית במסלול הבנקאי.

שוק ההון

שוק ההון קורץ עבור כל מי שמבקש להרוויח הרבה יותר מהסכום הנוכחי, אך היכן שהסיכוי יותר גדול כך גם הסיכון יותר גדול ועל כן יש להתנהל חכם, משמע אין לחשוב שמדובר במכונת מזל, אלא מדובר במערכת חישובים מסועפת אשר מצריכה אנשי מקצוע איכותיים. אי לכך הימנעו מהתנסות אישית והיעזרו בבית השקעות בעל רזומה חיובי, אשר יידע כיצד ואיפה לפזר את סך הסכום.

השקעה במתכות יקרות

המשאבים על כדור הארץ אינם מתחדשים ועל כן זה רק הגיוני להשקיע במתכות יקרות. עם זאת, מוטב להשקיע בכך רק אם יש לכם סכומים נזילים משמעותיים. מתי התהליך מומלץ במיוחד? כאשר המניות מצויות בירידה. מה ניתן לרכוש? תכשיטים יוקרתיים, מניות של חברות אשר מחפשות אחר אותם חומרים (כסף, זהב, פלטינה..) ואף ניתן לרכוש מכשירים פיננסים אשר מחקים את עלייתו של הזהב.

השקעות חברתיות ושותף רדום

עוד אופציה היא למצוא עסק שאתם מאמינים בו ופשוט לתמוך בו כלכלית. באופן שכזה ניתן להשקיע גם רק סכומים נמוכים, ואם אכן התנהלתם נכון, תוכלו להרוויח אחוזים נאים מדי חודש. פה חשוב לשים לב שאכן עושים שיעורי בית כראוי בטרם מכניסים את היד לכיס. באותה נשימה נציין שניתן להשקיע בפרויקטים שטרם יצאו לאוויר ושהם מחפשים תמיכה כלכלית. גם פה יש לעשות שיעורי בית כראוי, משמע להשוות מול מוצרים מתחרים, לבחון ערף מוסף, לבדוק את קצב ההתקדמות, לברר לגבי שיתופי פעולה מועילים שהחברה כבר יצרה וכדומה. כל עוד בוחרים נכון, ניתן להשקיע כמה אלפים בודדים ולהיות בעלי מניה של מוצר שמשגע את העולם. נשמע מעניין? באתר pipelbiz.com תמצאו מידע מקיף לצד מגוון אופציות שמחכות להשקעה.

תמיכה מלאה

נשמע כמו בעיות של עשירים? אכן, אך עדיין מדובר בבעיה – כל עוד בוחרים באופציה הלא נכונה, ועל כן שיעורי בית לצד ייעוץ מקצועי תמיד חיוניים, כי הכסף שלך צריך לעבוד עבורך ואילו אתה צריך לתת לו את כל הכלים על מנת לעמוד במשימה.