כרטיסי ביקור בהדפסת זהב וכסף

אחת השאלות שאנחנו שואלים את עצמנו לא פעם, בהקשרים שונים, מה גובר על מה, העיצוב או האיכות, הפרטים שמשפיעים על הנראות של המוצר או הפרטים שמשפיעים על התוכן שהוא מספק?

אחד המקרים בהם בוודאי נשאל את עצמנו את השאלה הזאת, היא במקרה של כרטיסי ביקור. אנחנו יכולים להדפיס כרטיסי ביקור בכמות גדולה, מבלי להתייחס כלל לשאלה כיצד הם נראים, יותר נכון לומר, כיצד הכרטיסים מעוצבים. מה שישנה לנו זה רק התוכן הטקסטואלי שמופיע על גבי הכרטיס. מצד שני, אם אנחנו רוצים להציג כרטיסים איכותיים ויפים, כאלה שימשכו את העין, אז סביר להניח שאנחנו נרצה לספק כרטיסים מעוצבים, למשל כרטיסי ביקור בהדפסת זהב וכסף.

צריך להבין את המשמעות של כרטיסי ביקור ואת האופן בו אנשים מסתכלים עליהם, בשביל לדעת עד חשוב לעצב אותם בצורה יפה ולא להסתפק אך ורק בנקודה הטקסטואלית, בנקודת התוכן. בדיוק כמו במקרים רבים אחרים, כל מי שיקבל מאיתנו כרטיס ביקור, יתבונן עליו פעם אחת ואם הוא לא יזהה בו משהו מיוחד, ייתכן מאוד שהוא יניח אותו בצד וכלל לא יזכור מי הביא לו אותו. מצד שני, אם הכרטיס מעוצב יפה ועשוי מנייר איכותי, אז יהיה קל יותר לזכור מי הביא אותו, ולמה זה רעיון טוב ליצור איתו קשר.

כרטיסי ביקור

מן הסתם, העיצוב לבדו לא יספיק. העיצוב הוא רק חלק מהעניין. יש משמעות גדולה לפרטים שאנחנו נבקש להדפיס על הכרטיס, אנחנו חייבים לספק פרטי התקשרות מלאים, אנחנו חייבים לספק את כל המידע ההכרחי עבור הלקוח או הספק אשר בוחר להשתמש בכרטיס.

כמו כן, יש משמעות גדולה, אפילו יותר, לזמינות שלנו ולאופי השירות שאנחנו מספקים. אין היגיון לספק כרטיס ביקור אם אנחנו לא עונים לשיחות טלפון או לא מבצעים את השירות שלשמו מתקשרים אלינו. הכל אמור להתחבר ביחד. לכן, העיצוב לבד לא יכול להחזיק מעמד, ומצד שני, גם אם נציין פרטים מסוימים על גבי הכרטיס, אנחנו צריכים לדעת לעמוד מאחוריהם, רק כך הלקוחות שלנו באמת יוכלו לעשות שימוש פרטי ונכון בכרטיס.