שירותי חשבות

שירותי חשבות אלו שירותים המתבצעים לרוב על ידי משרד רואי חשבון בניהול איש כספים. שירותי חשבות במיקור חוץ מיועדים בעיקר לעסקים קטנים בעלי היקף מחזור קטן שאינם זקוקים להעסקת חשב במשרה מלאה. לכן, בכדי לחסוך בהוצאות כספיות וזמן יקר, עסקים רבים נוהגים להזמין את שירותי החשבות במיקור חוץ – כלומר, דרך חברה המתמחה בכך.

מהם למעשה שירותי חשבות?

  • שירותי החשבות כוללים פיקוח על הנהלת החשבונות של החברה, עריכת דו"חות פנימיים שונים הקשורים להנהלה ושאותם יש להציג בפני המשקיעים ובעלי המניות בחברה (הדו"חות כוללים לרוב: דו"ח רווח והפסד של החברה, מאזנים ודו"חות תפעוליים).
  • עריכת דו"חות חודשיים, ביצוע וניתוח תוצאות והכנת תקציב שנתי לעסק.
  • עבודה אל מול הבנקים ומשרדי הממשלה.
  • פעולות ובקרה מול רו"ח של החברה.
  • ניהול פיננסי ותמיכה בנושאים פיננסיים הקשורים לעסק.
  • עריכת תזרימי מזומנים וניתוח תוצאות ברמה היומית, שבועית, חודשית ושנתית.

שירותי החשבות הם פתרון מקצועי לעסקים הקטנים ופרילנסרים למיניהם שאין באפשרותם להעסיק מנהל כספים מטעמם או חשב מטעם החברה במשרה מלאה. בשנים האחרונות בשל הריבוי בפתיחת העסקים הקטנים מדי שנה, שירותי חשבות במיקור חוץ הפכו לפופולריים ואלפי עסקים נעזרים בחברות חיצוניות לצורך הטיפול בעניינים הפיננסיים.

למעלה מ-45 אלף עסקים נפתחים מדי שנה כאשר יותר מ-70% מהם נסגרים כבר בשנה הראשונה. הידע, הניסיון והניהול הפיננסי הכושל עלול להכשיל את העסקים ולהוביל להפסדים כספיים ולגרעון, דבר שמוביל כל כך הרבה עסקים קטנים בישראל מדי שנה להיסגר.

מחיר שירותי החשבות

שירותי חשבות לא חייבים להיות כל כך יקרים. עליכם לזהות את הצרכים של העסק תוך התייעצות עם חשבי החברה החיצונית ולטפל בנושאים הרלוונטיים אליכם. שירותי החשבות מסייעים לעסקים בפתיחת תיק ברשויות, פתיחת חשבונות בנק, ניהול החשבונות באופן דו צדדי, שירותי חשבות השכר לעובדים בחברה, ייצוג וטיפול שוטף אל מול רשויות המס בישראל, התנהלות מול רואה החשבון וייעוץ בנושאים העסקיים הפיננסים. לחברות גדולות יש אפשרות לקבלת שירותי עריכת דו"חות הנהל לפי דרישת הלקוח, ניהול תזרים מזומנים עתידי, התנהלות מול קרנות השקעה ומדען, הקמה של חברות בחו"ל ליווי מלא של תהליך ההנפקה בבורסות בארץ ובחו"ל וליווי חברות ציבוריות בשפה העברית והאנגלית.

שירותי חשבות לעסקים שמעוניינים להתנהל נכון

פתחתם עסק? מסתבכים עם כל הניירת והחישובים? אנו מזמינים אתכם ליהנות מראש שקט ולהתעסק בעניינים שאתם באמת טובים בהם – השירותים של העסק שלכם! צוות מקצועי ומנוסה של חשבים יעניק לכם שירותים פיננסיים ויחסוך לכם את הניירת וכאבי הראש מהנושאים הפיננסיים של העסק.

ליווי עסקי ופיננסי החל משלב ההקמה ועד לניהול העסק באופן שוטף. מענה מקיף ומקצועי תוך מתן שירות אמין, זמינות ובקיצור, כל מה שאתם צריכים בשביל שתוכלו למנף את העסק שלכם! אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר האינטרנט שלנו לקבלת טיפים, המלצות ומידע נוסף.