האם ללכת על אירוע גדול ונוצץ או אירוע אינטימי?

פרויקט של הפקת אירוע לרוב אינו דבר פשוט. הוא מתחיל במשימות גדולות דוגמת קביעת התאריך, המיקום, קהל המוזמנים וממשיך לרשימת ספקים מסועפת, אטרקציות, קונספט כללי ועוד פרטים קטנים רבים. התהליך אותו אתם עוברים יהיה מלווה בהחלטות רבות שתצטרכו לקבל, ולכן יש לשקול לאיזה סוג של אירוע אנחנו מכוונים – האם אירוע מצומצם עם חוג מוזמנים קטן או אירוע גדול בו הקהל מתרחב למעגלים רחוקים יותר. לכל אחד מסוגי האירועים הללו מורכבויות משלו, והדרך לקבלת ההחלטה עוברת במענה שלכם על השאלות הבאות:

 

האם ארצה תשומת לב רבה לאורחים שלי?

נושא המיקוד ותשומת הלב והקשב שניתן להעניק לאורחים באירוע שלכם הוא נושא משמעותי ומשתנה מאדם לאדם. באירוע בו ינכחו 500 אורחים ככל הנראה שלא תוכלו לשבת ולשתות כוס קפה בנחת עם כל אחד ואחת, בעוד אירוע קטן של 50 נוכחים תוכלו בהחלט להגיע במהלך החגיגה לשיחה עם מרבית מהאורחים שבאו לכבד אתכם בנוכחותם. לעתים סוגיית תשומת הלב מכריעה בהחלטה בין אירוע גדול לקטן.

 

מה הסגנון של האירוע שלי?

בעידן המודרני אירועי קונספט תופסים נתח נכבד משוק האירועים והשמחות. בין אם אתם הולכים על תבנית אירוע בסגנון אמריקאי, במסיבת פול-מון לבת מצווה או באירוע יוקרתי ובוטיקי – תצטרכו לקחת בחשבון את נושא היקף האירוע, ועל כן – במידה ואתם מעוניינים בקונספט מאוד מסוים לאירוע שלכם, ככל הנראה תצטרכו לבסס את ההחלטה על היקף האירוע על בסיס הקונספט הזה.

כמובן שגם התפריט יושפע מהסגנון והקונספט של האירוע, כך שאם אתם מתכננים אירוע גדול, אנו ממליצים להתייעץ עם קייטרינג לאירועים קטנים ולוודא שאכן יוכלו לעמוד באספקת השירות לקהל גדול.

קייטרינג לאירועים קטנים

כמה פנאי יהיה לי לתכנן את האירוע?

תכנון האירוע הוא עניין בפני עצמו. הצורך לקבל החלטות ובמקביל להתנהל מול הספקים השונים: קייטרינג, צלם, בר משקאות, תקליטן וכו׳ – כולם גוזלים זמן מסויים בפרויקט הפקת אירוע, ויש לקחת בחשבון את מידת הזמינות שלכם והפנאי שלכם לטפל בכל הנושאים הללו. אם אתם לא רואים היכן אתם מוצאים את הזמן לעשייה הזו סביב האירוע, או שיש לכם תקופה לחוצה מאוד בעבודה או בעסק – כנראה שכדאי לכם ללכת על אירוע קטן, בו מסגרת ההתעסקות שלכם בפרטים ובתכנון נדרשת להיות קטנה יותר.

 

 

מה התקציב שאני מקדיש לטובת האירוע?

הכל בסופו של יום מתנקז לעניין התקציב. ההבדל בין הפקת אירוע קטן לגדול יכול להיות גם עשרות אלפי שקלים. גודל האולם, כמות המנות הנדרשת, כמות הציוד, האטרקציות הנלוות – כולם משפיעים באופן ישיר על עלותו של האירוע, ועל כן תדרשו להפעיל את השיקול הכלכלי בבחירת סוג האירוע אליו תכנסו. אירועים גדולים דורשים תקציב גבוה יותר, מייצרים הוצאות נוספות ועל כן השיקול כולו שלכם.