יוצאים לחופשה? הכירו את המותגים המובילים בעולם המזוודות

הכניסה של טיסות הלואו קוסט לשוק המקומי והעובדה שיותר ויותר ישראלים טסים לחו"ל מדי שנה, הביא לשינוי גם בתחום המזוודות ולהיצע הקיים. אם עד לפני מספר שנים היה מקובל להלוות מזוודה לטיול הגדול, כיום כל ישראלי זקוק לסט של מזוודות שישמשו אותו למשך שנים ויאפשרו לו לחסוך בכבודה של כל טיסה. הנה כמה מהמותגים המובילים בתחום המזוודות שאתם פשוט חייבים להכיר.

BRICS  – ניסיון של מעל לשישים שנים

חברת BRICS האיטלקית נחשבת לאחת המותגים הוותיקים בתחום המזוודות ומתמחה ביצירה של טרולים איכותיים למגזר הפרטי והעסקי כאחד. המזוודות הקשיחות של המותג האירופאי מאפשרות לכם לדעת כי כל התכולה תישמר באופן איכותי ולכן היא אהובה על ישראלים רבים שרוצים פתרון איכותי שיחזיק שנים. ראוי לציין שהמזוודות של המותג האיטלקי מגיעות במבחר גוונים ולכן אין צורך להתפשר על המחיר או על המראה הסופי של כל מזוודה ומזוודה.

Tumi – מצוינות בינלאומית עם טאצ' מקומי

חברת Tumi הוותיקה היא אחד השחקנים המוכרים בתחום והיא מציעה מזוודות שיתאימו לדרישות העלייה למטוס של מרבית חברות התעופה הזרות והישראליות כאחד. העובדה שחלק מהדגמים מגיעים עם אחריות ומצוידים בהנדסת אנוש איכותית, מאפשרת לכם לדעת שכל מזוודה תשמש אתכם למשך שנים ארוכות. כך שגם אם החיסכון בבחירה של מזוודות של חברת Tumi המוכרת לא תורגש ברגע הרכישה היא בהחלט תורגש בטווח הארוך.

 SLAZENGER– מאה וחמישים שנות מצוינות

חברת SLAZENGER מהווה את אחד המותגים הנוסטלגיים ביותר בעולם המזוודות. עם ניסיון וידע של קרוב למאה וחמישים שנים, המותג הבריטי מייצר סטים שמתאימים לחופשות ארוכות וקצרות כאחד. חשוב לציין שגם בגזרת המחיר הוא אינו נחשב לאחד מהמותגים היקרים ביותר אל מול חומרי הגלם שבהם המותג משתמש. כך, שמעבר לניסיון הרב ולמבחר הדגמים שקיימים למותג, העניין האחרון הופך אותו למשתלם גם ברמה הכלכלית.

HEYS – עיצובים טרנדיים שמתאימים לכל חופשה

חברת HEYS היא ללא ספק אחד המותגים המנוסים בתחום אך לא כזה אשר שוקד על השמרים. החברה אשר נוסדה עוד בשנת 1986 בקנדה, מקפידה להתחדש מדי עונה בדגמים צבעוניים במיוחד ובעיצובים אקלקטים שתמיד באופנה. המזוודות של המותג האיכותי הזה נחשבות לקשיחות במיוחד וישנה הקפדה של ממש גם בגזרת התאים השונים והגלגלים של כל מזוודה. כך שמדובר בהשקעה שאמורה להחזיר את עצמה כבר לאחר מספר חופשים ולשמור היטב על התכולה שלכם.

לסיכום, ישנם מגוון של מותגים איכותיים שמתאימים לכל נופש אולם כדאי להתאים את סוג המזוודה בהתאם ליעד ולתקציב העומד לרשותכם. כך שבין אם תבחרו ללכת על מזוודות של חברת Tumi המוכרת או שתעדיפו את BRICS הוותיקה, כדאי לעשות מעט שיעורי בית ולבחור במזוודה שתחזיק לכם למשך שנים ארוכות.