האם למשרד שמדפיס הרבה, כדאי להשתמש במדפסת לייזר או דיו?

אם אתם פותחים משרד חדש, אתם בוודאי יודעים כי מדפסת היא אחד מהאמצעים המרכזיים והחשובים שתזדקקו להם במשרד, כאשר באמצעות מדפסת טובה, ניתן לנהל את כלל משימות האדמיניסטרטיביות במקום כמו הדפסת חשבוניות, הצעות מחיר, הדפסת הסכמים, הדפסת מסמכים חשובים ובעצם את כל מה שצריך כדי לנהל את המשרד באופן שוטף וללא תקלות.

בשל כך חשוב להשקיע באבזור המשרד במוצרים איכותיים, כאשר כיום ישנן שלל מדפסות מסוגים שוני,  גדלים ואיכויות שונות, כאשר מומלץ לבחור בכזאת המשלבת פקס, סורק, אי מייל וכל מה שצריך כדי לנהל נכון את סביבת העבודה.

אבל בכל הנוגע לדיו למדפסת – האם יש להשתמש במדפסת לייזר או דיו? על הבחירה הנכונה בהמשך.

אבזור משרד הוא אינו דבר קל שכן חשוב לדעת לבחור את המוצרים הנכונים ואת אלה שיאפשרו לכם עבודה יעילה, מהיר אך גם חסכונית! לכן בבחירת מדפסת למשרד יש לדעת לבחור בכזאת המוגדרת לייזר או מדפסת דיו.

אז במה כדאי לבחור?

כדי לבצע בחירה נכונה חשוב להבין מה זה אומר לייזר או דיו:

מדפסת לייזר – מדפסת לייזר הינה כזאת אשר מקנה את ההדפסה תוך שימוש בטכנולוגיית קרן הלייזר. המדפסת נועדת לעבוד על טכנולוגיה מתקדמת העובדת על הדפסה באמצעות טונרים שמקנים הטבעה איכותית של הדיו על הנייר והדפסה מהירה במיוחד, תוך שהיא מתאימה למשרדים גדולים שמבצעים כמות גדולה של הדפסות ביום.

מדפסת דיו – מדפסת דיו היא כזאת שמשלבת בדרך כלל גם פקס וסורק, לכן היא מתאימה לסביבת עבודה בה הפעולות שמתבצעות הן מועטות יותר ממשרד גדול, בעוד שלמדפסת זאת מיכל דיו קטן יחסית המדפיס בשחור לבן ונועד להדפסות מעטות יותר. מדפסת דיו פועלת גם היא בשיטת הדפסת דיו, אך היא עושה זאת בצורה קצת יותר איטית ממדפסת לייזר טונריםהפועלת עם טונר.

אז במה בוחרים?

כדי לבחור נכון, חשוב לפנות אל חנויות מקוונות המציעות גם מדפסות לייזר וגם מדפסות דיו למכירה ולהבין דרך קבלת המפרט המלא של כל דגם ודגם איזה מדפסת מתאימה לצרכים שלכם.

בנוסף רצוי לבצע השוואת מחירי דיו או טונר של כל מדפסת ולבבין בטווח הרחוק כמה יעלה לכם לתחזק את המדפסת באופן חודשי. בכך תוכלו לבצע בחירה נכונה ומושכלת!