הטעות הגדולה שלי שלא לקחת עורך דין מקרקעין מקצועי לעסקת נדלן

את היום בו קיבלתי את המפתחות לדירה החדשה שלי אני זוכר ממש כאילו הוא היה אתמול. התרגשתי מאד כי סוף סוף נכנסתי לדירה, העברתי את החפצים שלי במהירות, כאשר למרבה הפתעתי בתוך שבוע גיליתי כי הדירה שחשבתי שאקבל היא ממש, אבל ממש לא מה שציפיתי לו.

הכל התחיל בכך שגיליתי כבר בהתחלה ליקויי בנייה בדירה, כמו למשל סדקים בקירות הפנימיים, רטיבות שהופיעה תוך חודש מרגע הכניסה לדירה בזמן שהדבר הנורא מכל שגיליתי הוא כי על הנכס חל שעבוד! זאת משום שהקבלן שממנו רכשתי את הדירה הסתבך בחובות ולא ציין זאת במהלך העבודה.

בעודי מנסה לתקן את הנזקים, לגשת אל מנהל מקרקעי ישראל ולהבין כיצד אני יוצא מן התסבוכת האיומה הזאת, הבנתי שאילו רק הייתי שוכר את שירותיו של עורך דין מקרקעין הייתי נמצא כעת בדירה שאין עליה שעבוד ובטח שלא מכילה ליקויי בנייה!

מדוע כדאי תמיד לשכור עורך דין נדל"ן לפני רכישת בית?

טוב, מלבד הסיבות הברורות והן כי עורכי הדין מרקמן את טומשין היו יכולים למנוע ממני את הפלונטר הזה שבו אני נמצא כרגע, חשוב לדעת כי עורך דין העוסק בנדל"ן יכול היה להוציא אותי מהתסבוכת ולכן תמיד חשוב לשכור אחד כזה בכל שלב, בין אם מדובר בשלבים הראשונים של חתימה על החוזה, עד לשלבים שבהם אתם מגלים כי הדירה לא ראויה למגורים או שיש עליה שעבוד.עורכי הדין מרקמן את טומשין

חשוב לדעת כי עורך דין נדל"ן הוא כזה שילווה אתכם בכל התהליך של רכישת דירה כמו שהוא יעניק ליווי בעת חתימת החוזה, הוא יזהה מוקשים אפשריים בעסקה עם הקבלן, עורך הדין ידע לבצע עבורכם משא ומתן וכמובן יחלץ אתכם מכל צרה שלא תהיה בזמן רכישת הדירה הבית או כל נכס ומבנה שתוכלו לרכוש. ,

לסיכום, כעת יש לי עורך דין ששכרתי והוא פועל כדי לפתור עבורי את הבעיה הקשה שבה נתקלתי ברכישת הדירה, תוך שאני מקווה שאוכל לחיות בשלווה בדירה נעימה, תקינה שכולה שלי!