כך תעלו את ערך הדירה

אם יש לכם דירה בבעלותכם, אתם בוודאי יודעים עד כמה חשובה הדירה כנכס בעל ערך, כמו גם כזה שיהיה שם לעת צרה ואף יימכר בסכום גבוה מכפי שרכשתם אותו בזמן שתרצו למכור את הדירה.

עם זאת בשוק הנדל"ן קיימת תחרות ענפה ולא כל אדם שעוסק במכירת דירות מצליח לקבל את הסכום שהוא מקווה על הדירה שלו מידם של רוכשים פוטנציאליים.

אז איך מעלים את ערך הדירה? הנה כמה דרכים מעולות!

שיפוצים

אחת הפעולות המרכזיות שמאפשרות העלאת ערך הדירה וכל נכס היא ביצוע שיפוצים במבנה. ברכישת דירה מכל סוג מתבצעת הערכת שמאי כמו גם בדיקת המבנה על ידי אנשי מקצוע. לכן חשוב לדאוג כי המבנה עצמו יהיה תקין, בטוח וראוי למגורים.

כיום באמצעות שיפוצים אפשר גם לבצע את כלל התיקונים במערכות חשובות כמו מערכות חשמל, מערכות אינסטלציה, דוודים ועוד, כמו גם שניתן לבצע איטום, חיזוק המבנה, איטום סדקים בקירות, חידוש שפריץ ועוד.

כל אלה חשובים ביותר להעלאת ערך הנכס ויכולים להשפיע בעשרות מונים על תמחור הדירה שלכם. כדי שתוכלו לבצע את השיפוץ המיטבי בביתכם, בדקו קבלני שיפוצים בחיפה, ירושלים, או בכל מקום בו אתם מתגוררים על מנת לבצע שיפוץ גם עבורכם וגם עבור קונים פוטנציאליים.

עיצוב

בתהליכי שיפוצים מתבצע בדרך כלל גם עיצוב טוב יותר של הדירה, כאשר כיום גם באמצעות קבלני שיפוצים וגם באמצעות מעצבי פנים ואדריכלים ניתן להפוך את המבנה לאטרקטיבי במיוחד.

עיצוב דירות נעשה על ידי פתיחת או סגירה של חללים במבנה, הוא מתאפשר באמצעות הקמת אלמנטים מגבס, שינוי דלתות ארונות המטבח, בחירת צבעים הרמוניים יותר לקירות, הצבת מערכות ישיבה מעניינות וחדישות בסלון כמו גם הוספת שלל אלמנטים לעיצוב שמקנים תחושת בית נעימה.

ניקיון

הקפידו לנקות את הדירה ואת הסביבה שלכם על בסיס קבוע בעיקר כאשר אתם רוצים להראות את הנכס לרוכשים פוטנציאליים. כיום באמצעות חברות ניקיון מקצועיות ניתן לבצע ניקיון לאחר שיפוץ או ניקיון יסודי של המבנה תוך תחזוקה שבועית של הדירה כך שהיא תמיד תראה יפה ונעימה.

להעלות את ערך הדירה

אחזקת הבניין

מראה הבניין שבו נמצאת הדירה שלכם גם הוא חשוב מאד להעלאת ערך הנכס ולכן בתהליך השיפוצים חשוב לבדוק כיצד אפשר לחדש גם את מראה הבניין. בדקו קבלני שיפוצים באזור בו אתם מתגוררים, שיכולים לשלב בין שיפוץ הדירה שלכם להקניית מראה חדיש יותר לבניין, כמו גם לביצוע כמה עבודות שיפוצים קטנות ותחזוקה במבנה כדי שהוא יראה אטרקטיבי ונעים למגורים.

שימוש בפתרונות יצירתיים

נסו להשתמש בפתרונות יצירתיים כדי להקנות לדירה מראה מושך וביתי יותר. הציבו עציצים באדני החלונות או במרפסת. להקניית תחושה טבעית, טפחו את הכניסה לדירה והבניין על ידי הוספת אלמנטים כמו עציצים, תמונות, צבע חדש על הקירות ועוד.

הסתירו אלמנטים שאינם נעימים לעין כמו ריצוף ישן שניתן להסתיר על ידי שטיח, כסו ארונות ישנים עם טפטים חדישים, והוסיפו לחללים כמו הסלון וחדרי השינה מוצרי טקסטיל מפנקים כגון: כיסויי מיטה, שטיחים כריות ווילונות למראה החמים והביתי.

שפרו את מראה הסביבה שלכם

נסו לתרום לסביבה ולקהילה ובדקו כיצד אתם יכולים לשנות את סביבת המגורים שלכם. טיפול באשפה ופסולת, טיפוח הרחוב כמו גם טיפוח חיי הקהילה: יכולים לסייע לכם מאד להעלאת ערך הנכס בטווח הרחוק.

 

עשו את כל אלה ותראו כבר כיצד ההתעניינות בנכס שלכם גוברת, כמו גם שתוכלו להעלות את ערך הנכס להפוך אותו אטרקטיבי יותר.