מתי צריך לקחת רכב לפירוק רכבים

מתי צריך לקחת רכב לפירוק ומה יוצא לכם מזה? אם אתם מתלבטים בנוגע לרכב שאתם רוצים למכור, לקטנוע ששבק חיים ואפילו למשאית שאתם מחפשים עבורה פתרון – חשוב להמשיך ולקרוא את המאמר הבא:

בכל הנוגע לקנייה ומכירת רכבים, רבים כבר יודעים כי בשנים האחרונות בשל היכולת של נהגים לרכוש רכב בעסקת ליסינג או בעסקאות מימון מסוכנות המכוניות, שוק רכבי היד השנייה הולך ודועך וזאת בהעדר הרצון לקנות רכב משומש שעלול להוליד בעיות טכניות בעתיד תוך קבלת הביטחון והאחריות בקניית מכונית חדשה.

בשל כך מוצאים עצמם רבים מהמנהגים מחפשים אחר פתרון לכלי רכב שעומדים בחנייה או ברחוב ללא תזוזה, שמושבתים ולא מהווים תרומה לנהג כמו גם לשלל מכוניות, קטנועים, כלי עבודה ומשאיות שהפכו גרוטאות ומפגע סביבתי שחשוב להפטר ממנו.

מה זה שירות פירוק רכבים?

שירות מסוג זה https://קונה-רכבים-לפירוק.org.il/ מקנה לבעלי רכבים שונים, לאחר תאונה, שרופים ומושבתים לקבל תמורה כספית עבור המכונית  שלהם, תוך קבלת שירותי גרירה ללא עלות וזאת במידה וסוכם על קנייה של המכונית על ידי חברת הפירוק.

הנה כמה מקרים שבעבורם כדאי לקחת את הרכב לפירוק: פירוק רכבים

  • רכב לאחר תאונה קשה – אם הרכב שלכם עבר תאונת 'טוטלוס' והוא מושבת ואין מה לעשות עמו, כדאי לקחת אותו לפירוק.
  • אזהרה – אם קיבלתם מכתב אזהרה מהרשויות המקומיות שהונח על המכונית או על כל כלי רכב, והזהיר מפני קבלת קנסות: זה הזמן ליצור קשר עם חברת פירוק.
  • רכב שרוף – במידה והרכב שלכם נשרף, גם אם הוא עומד בחצר, כדאי לבדוק האם ניתן למכור אותו לחברות העוסקות בגרירה ופירוק.
  • העדר ביטוח – רכבים שעומדים בצד הכביש ואינם מבוטחים מהווים סכנה ועלולים להוליד תביעות ביטוח. לכן יש להקדים תרופה למכה וליצור קשר עם קונה רכבים לפירוק.
  • כאשר לא מצליחים למכור – אם אינכם מצליחים למכור את המכונית: תוכלו לקבל כמה מאות שקלים ואף שירותי גרירה לאחר הורדת הרכב מהכביש. בכך תוכלו כבר עכשיו להפטר מהדאגות ואף להרוויח כמה שקלים!