חברת הביטוח דחתה לכם את תביעת הסיעוד?

כאשר אנחנו ילדים ההורים שלנו דואגים לכל המחסור שלנו, לכל הצרכים שלנו וממלאים אחר הרצונות שלנו. ילד אשר גדל ללא הורים הוא ילד אשר חייו יהיו הרבה יותר קשים ופחות טובים ועל כך אין עוררין. על רקע הדאגה האינסופית הזאת, האהבה הזאת של ההורים לילדים והאכפתיות העצומה של כל הורה מהילד שלו ברור מדוע כאשר ההורים שלנו מזדקנים ואף הופכים לסיעודיים אנחנו נעשה הכול בכדי לתמוך בהם ולדאוג להם. כפי שהדאגה של הורים לילדים היא אינסופית כך הדאגה של ילדים להוריהם היא אינסופית. לרוב האזרחים בישראל יש כיום ביטוח סיעודי אשר מופעל במקרה שההורים שלנו הופכים לסיעודיים. כך רוב הילדים לא דואגים ממצב סיעודי ואינם מקדישים לכך מחשבה עמוקה. אך העניין הוא שאתם חייבים להבין כי פעמים רבות חברת הביטוח רומסת ברגל גסה את הזכויות של הוריכם ומשאירה אתכם עם שוקת שבורה.

מדוע לא כדאי להתנהל מול חברת הביטוח לבד?

פעמים רבות תביעות סיעוד נדחות ללא כל נימוק משכנע או באמתלה מוזרה ולא הגיונית. אתם צריכים לזכור כי הרופא אשר בודק את הוריכם ואת מצבם הוא מטעם חברת הביטוח ולכן האינטרס שלו יהיה כמה שיותר לדחות את התביעה. ברגע שהתביעה נדחית אנחנו נמצאים בבעיה חמורה מאוד וזאת עקב העובדה כי טיפול באדם סיעודי הוא קשה ביותר ודורש משאבים אדירים. כאן המקום לציין כי אתם ממש לא צריכים להתנהל מול הגופים החזקים הללו לבד. מה שאתם צריכים לעשות אם תביעת הסיעוד שלכם נדחית זה לפנות אל עורך דין ולתת לו להתנהל מול חברת הביטוח וכך לעמוד על זכויותיכם.

האם אפשר לבחור בכל עו"ד שייצג אותנו?

עליכם להבין כי ממש לא כל עו"ד יכול לטפל בכם ואתם חייבים לבחור אך ורק עורך דין אשר ההתמחות העיקרית שלו היא בתביעות סיעוד. ברגע שתבחרו בעו"ד כזה תוכלו להיות בטוחים כי הוא יתנהל מול חברת הביטוח בצורה הטובה ביותר שיש וכך תבטיחו כי העו"ד ייצג אתכם בצורה מושלמת וישיג לכם את ההצלחה שאתם צריכים.

למידע נוסף היכנסו לאתר עורך דין גלעד רמתי.