ביטוח מקיף – מדוע משתלם לנו להשקיע בביטוח זה

כשאנחנו רוכשים מוצרים או נכסים מסוימים, אז אחד החישובים שאנחנו עושים, לוקחים בחשבון הוא, ייתכן מאוד שעם הזמן מה שרכשנו ייהרס, יתקלקל, ואז עולה שאלה, האם משתלם לנו לתקן את זה או שמא משתלם לנו לקנות משהו חלופי.

כשמדובר במכשיר חשמל, אז באופן טבעי משתלם לנו יותר להחליף אותו מאשר לתקן, במיוחד היום שההיצע הוא מאוד גדול והמחירים יחסית נמוכים. לעומת זאת, יש מקרים בהם משתלם לתקן את הדברים, גם אם העלות של התיקון היא גבוהה, אזי שזה עדיין יותר משתלם מאשר לקנות מוצר או נכס חדש, אז העלות הרבה יותר גבוהה, מה עוד שאנחנו לא נוכל למכור את מה שמקולקל.

לכן, אנחנו נעשה ביטוח בשביל שלא נצטרך להתמודד עם העלויות לבד ונוכל להיעזר בחברת הביטוח שתעמוד לרשותנו. זו הסיבה שאנחנו עושים ביטוח דירה, ביטוח עסק, וכן ביטוח לרכב.

המטרה של ביטוח מקיף לרכב היא לאפשר לנו ליהנות משורה של אמצעים אשר נוכל לשלם עליהם סכום סביר אם בכלל, ביחס לעלות האמיתית שלהם בשוק, כאשר אנחנו נקבל החזר מחברת הביטוח או שהיא תישא בעלויות באופן ישיר על כל תיקון ובעיה.

ביטוח מקיף לרכב הוא אחד הביטוחים הכי חשובים שעומדים לרשותנו, ולו בגלל שהוא מאפשר לנו לבטח את עצמנו מפני מצבים שהם שכיחים בכל מה שקשור לכלי רכב. זה נכון לגבי גניבות, זה נכון לגבי תאונות וכן זה נכון לגבי נזיקין ברכב. בכל אחד מהמצבים, ללא ביטוח, אנחנו עלולים להפסיד ערך, בין אם זה את כל ערכו של הרכב (במקרה של גניבה) ובין אם זה חלק מהערך שלו (במקרה של תאונה או נזיקין). אנחנו נצטרך לשלם על כך מהכיס שלנו.

ביטוח מקיף

כיצד בוחרים ביטוח מקיף בצורה נכונה

במהלך השנים חברות הביטוח השונות, ייצרו מסלולים ייחודים של ביטוח מקיף. כל חברה יצרה מסלול שתואם את הצרכים של הלקוחות שלה בהתאם למשתנים מסוימים. אפשר למצוא מסלולים שמתאימים לגברים ומסלולים שמתאימים לנשים, מסלולים לנהגים צעירים וכן לנהגים ותיקים ועוד.

כל אחד מהמסלולים כולל באופן עקרוני, התייחסות למצב של גניבה, תאונות, תיקונים כתוצאה מבלאי, החלפת צמיגים, החלפת מצבר, גרירה, גניבה של מוצרים מסוימים מתוך הרכב ועוד.

כשאנחנו בוחרים ביטוח מקיף לרכב, עלינו לבחון מה החברה מציעה לנו, באילו עלויות וכן עד כמה זה מתאים לסוג ועלות הרכב הכלכלית. צריך לומר, חברות רבות דורשות מהמבוטחים שלהם לבצע פעולות מסוימות, למשל לצורכי אבטחה והגנה על הרכב, על מנת לצמצם את הסיכוי והסיכון שהרכב ייגנב.

כשאנחנו בוחרים חברת ביטוח, חשוב להתייחס לא רק לנושא של הפוליסה עצמה, אלא גם לכל הנושא של השירות ומה בדיוק החברה מציגה בהיבט זה ועד כמה היא נחשבת לחברה אמינה ויעילה.