מתלבטים באיזה מוסד לימודים לבחור? מה יכול לעזור לכם בהחלטה

הידעתם כי לעלייה הרוסית הייתה השפעה אדירה על החברה הישראלית? היכן ניתן לראות את ההשפעה הזאת בצורה הטובה ביותר? על כמות האנשים אשר מחזיקים בתואר אקדמי. למעשה מאז העלייה הרוסית ישראל מדורגת במקום השני או הראשון (תלוי בסקר) במדינות ה-OECD באחוז האנשים אשר מחזיקים בתואר ראשון או שני. אך הגידול באחוז בעלי התואר האקדמי הוא לא רק עקב העלייה אלא גם עקב צמיחתן של המכללות הציבוריות והפרטיות. כך יוצא כי לפני הצעיר הישראלי עומדות עשרות אופציות שבהן הוא יכול ללמוד לימודים גבוהים וזה יוצר תחרות עצומה על אותו סטודנט. עליכם להבין כי מוסד ציבורי מקבל מן המדינה עשרים אלף שקל על כל סטודנט בתואר ראשון ועל כן כל נשיא של מוסד כזה רוצה להגדיל ככל הניתן את כמות הסטודנטים במוסד שלו.

האם יש השפעה לפרסומות של האוניברסיטאות על ההחלטה?

אז כיצד אוניברסיטה יכולה להגדיל את כמות הסטודנטים שלה? מה היא צריכה לעשות בכדי לוודא זאת? זוהי שאלה משמעותית ביותר שאנו צריכים לתת עליה את הדעת אם אנחנו רוצים להגדיל את כמות הסטודנטים. כיום ברור כי כל מוסד להשכלה גבוהה צריך להשקיע בפרסום. ללא פרסום יהיה קושי גדול להגדיל את מספר הסטודנטים ועל כך יש לתת את הדעת. אך אנחנו חייבים לציין שאם אתם רוצים ממש להגדיל את מספר הסטודנטים אתם צריכים לבצע פרסום חכם ומושכל. זה אומר כי אתם צריכים לחשוב על האופציה של סרט תדמית לאוניברסיטאות. אין דבר המשפיע יותר על אנשים צעירים מאשר סרטי תדמית ועל כך אתם צריכים לחשוב.

האם יש משמעות לדירוג האקדמי של האוניברסיטה?

כמובן שפרסום הוא סופר חשוב אך לצדו ישנם פרמטרים נוספים אשר לא פחות חשובים. כמו הרמה האקדמית של המוסד, רמת המרצים, רמת המתקנים של האוניברסיטה, המיקום של המוסד ועוד. כל אלו ישפיעו מאוד על ההחלטה של הסטודנט וכדאי להשקיע בהם לצד ההשקעה בפרסום אשר בלעדיה ניתן לומר כי אף סטודנט חדש לא יגיע אליכם.

למידע נוסף היכנסו לאתר בלו מאנקיז סרטוני תדמית.