10 המשרות המפחידות ביותר בעולם

מהן המשרות המפחידות ביותר שאפשר לעסוק בהן? האם יש קשר בין גובה השכר לבין מידת הפחד? סקר שבוצע בארצות הברית מספק את התשובות…

מאת פורטל משאבי אנוש HRus

סקר של CareeBuilder שהשתתפו בו 3,103 עובדים אמריקאים, הראה שאנשים חושבים שלהיות פוליטיקאי זו המשרה הכי "מפחידה" שיש, בשל החיבור בין טבעה מעורר הפחד לכובד האחריות שבה. הסקר מצא גם שלהיות קומיקאי, גננת בגן ילדים או אפילו הורה הם תפקידים שיש אנשים שחושבים שהם מפחידים לא פחות מאשר להיות כפיל-פעלולן בקולנוע, חוקר זירת פשע או קברן. בשל מגפת האבולה, גם עבודתם של המיקרוביולוגים צוינה כמפחידה והצטרפה לרשימת המשרות שנעשות סביב מוות.

הדוח סקר גם את גובה המשכורות של המעטים הנבחרים שיש להם את האומץ לחפש לעצמם את המשרות שהוזכרו לעיל. התוצאה היא רשימת 10 המשרות המפחידות ביותר ולצדן התשלום.

  1. פוליטיקיאי. שכר חציוני לשעה: 14.77 דולר. המשרה מפחידה למי שחושש מאחריות, לקיחת אחריות אישית על מספר רב של אנשים, דחייה.
  2. מיקרוביולוג של מחלות זיהומיות. שכר חציוני לשעה: 33.27 דולר. המשרה מפחידה למי שחושש מחיידקים, אבולה, השארת חליפת המגן בבית בטעות.
  3. מאבטח בהופעה של אלילי נוער. שכר חציוני לשעה: 11.88 דולר. מפחיד למי שחושש להירמס על ידי בני נוער מצווחים.
  4. גננת בגן ילדים. שכר חציוני לשעה: 24.81 דולר (שימו לב לפער בין משרה זו לקודמות והשוו למצב בישראל). התפקיד מפחיד את מי שחושש מחיידקים, התקפות זעם, עיצוב התודעה של הנוער.
  5. חוקר זירות פשע. שכר חציוני לשעה: 36.32 דולר. המשרה מפחידה עבור מי שחושש מדם, פניהם המאוכזבים של אנשים כשאתם אומרים להם שזה בכלל לא דומה למה שרואים בטלוויזיה.
  6. מאלף חיות. שכר חציוני לשעה: 12.24 דולר. העבודה מפחידה עבור מי שחושש מתקיפות על ידי בעלי חיים והתפרצויות אלרגיה.
  7. קברן. משכורת חציונית לשעה: 23.13 דולק. המשרה מפחידה עבור מי שחושש מגופות, דממה, התקפות של זומבים.
  8. טכנאי ומתקין של מגדלי רדיו וטלפונים סלולריים. משכורת חציונית לשעה: 21.97 דולר. המשרה מפחידה עבור מי שחושש מגבהים.
  9. סטנדאפיסט. שכר חציוני לשעה: 16.89 דולר. העבודה מפחידה מי שחושש מדיבור בפני קהל, שתיקות מביכות.
  10. הורות. שכר חציוני לשעה: לא מתקרב לכלום. התפקיד מפחיד עבור מי שחושש מרוב גורמי הפחד שצוינו למעלה.
הורות
הורות. עבודה מפחידה?