מור קורן חוות דעת

בית ספר מורן קורן הוא בית הספר המקסים והאיכותי ביותר בישראל, והוא שונה בתכלית השוני הגמור מכל בית ספר תעשייתי שאתם מכירים. לא עוד מפלצת ענקית שלא סופרת אתכם, אלא בית ספר קטן וחמוד, בפריסה ארצית. מור קורן מביא שינויים מרעננים רבים לעולם המבחן הפסיכומטרי, והפריסה הארצית של בית ספר כל כך קטן ונחמד, היא ללא ספק יתרון ענק. בכל מקום שיש בית ספר גדול ולא נעים, יש לו מקבילה מקסימה וכיפית בדמות מור קורן.

סניפים

אם תחפשו אודות מור קורן חוות דעת, תראו שהפריסה הארצית שלו, שהחלה ב-2006, היא אחד היתרונות הגדולים שלו. הסיבה היא שאנשים בכל הארץ יכולים ללמוד אצלו, ולכן לבתי הספר הגדולים והיקרים אין עוד יתרון גאוגרפי על מור קורן. הסניף המרכזי נמצא 3 דקות הליכה מקניון עזריאלי, בדרך השלום בתל אביב. בנוסף, ישנו סניף בנתניה בדרך העצמאות, קרוב מאד לתחנה המרכזית. בקרוב יפתחו סניפים בדרום ובצפון.

חוות דעת אודות מור קורן – יתרונות מקצועיים באווירה נעימה ומחויכת

מור קורן מציע אווירה ותפיסה מקצועית שאין לה מקבילה בישראל. בית הספר הוקם ב-2006, כאמור, כדי להכין את התלמידים לבחינה בצורה איכותית, והסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה: 80 נקודות יותר בממוצע מעל הציון הכללי הארצי. בית הספר מור קורן איכותי מאד, ושם דגש על שלושה יתרונות שמביאים תוצאות. כל חיפוש ברשתות החברתיות של מור קורן חוות יביא לדיבור אודות יתרונות אלו.

  1. מרצים איכותיים ללא פשרות. המרצים של מור קורן בעלי 4-10 שנות ניסיון, המנוסים ביותר בישראל. הם סבלניים, נחמדים ואדיבים – ויש להם סבלנות להיות עם התלמידים כמה שצריך, לאורך כל שעות העבודה, כדי לסייע להם לעבור ולהבין את המבחן בצורה הטובה ביותר. יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד שמגיע בשערי בית הספר.
  2. כיתות קטנות של 7-10 אנשים בלבד, דבר שמביא תוצאות ברמה של הריכוז, החברות והעזרה ההדדית –ומסייע לעבור את הבחינה בפעם הראשונה, בציון מעל 700. אין מה להשוות לכיתות התעשייתיות של בתי הספר הגדולים.
  3. חומר לימוד מקיף ועדכני, דבר שמגדיל את הסיכוי לקבל ציון גבוה.

מור קורן

"שלושת האלמנטים האלו עזרו לי להצליח", אומרת קרן, שלמדה קודם בבית ספר אחר, ולא קיבלה את הציון שרצתה. "למזלי הצלחתי בהגרלה שעושה בית הספר בכל מחזור, וקיבלתי קורס בחינם!". קרן קיבלה ציון מדהים של 760, ושוקלת מה ללמוד בסמסטר הקרוב. מור קורן בעל 12 שנה של ניסיון בהוראה, ומקפיד על איכות בבית הספר שלו, כמו על איכות ההוראה שלו עצמו, באונ' בר אילן, תל אביב או מכללת שנקר. אם אתם מעוניינים ללמוד בבית ספר איכותי, שמבטיח הצלחה בפעם הראשונה – חפשו אודות מור קורן חוות דעת ותראו מדוע זהו בית הספר המושלם בעבורכם.