אופיקס משרדים להשכרה

השמועה על אופיקס משרדים להשכרה נוחים ופונקציונליים במיוחד, עשתה לה כנפיים בראשון לציון ובערים הסמוכות אליה. בעלי עסקים שהתלבטו אם לשכור משרד בבניין בלב העיר או באזורי התעשייה, נשבו בקסמיהם של המתחמים החדשניים ורובם העדיפו לשכור בו משרדים .

מיקומים מצוינים בראשון לציון

אופיקס משרדים להשכרה מציעים אפשרות לשכור משרדים בשתי נקודות בראשון לציון . הנקודה ברובע הממוקם באזור התעשייה הישן בעיר מאפשרת גישה נוחה מאד לכביש 44 ולכביש 431 ומשם לכבישים המהירים צפונה ודרומה. הנקודה באזור התעשייה החדש סמוכה מאד לכביש 431 ולירידה לנתיבי איילון, כביש 20 כך שהחיבור לכבישים המהירים הוא תוך דקות מרגע היציאה מהמשרד.

אחד מהיתרונות המרכזיים של משרדי אופיקס הוא גם היצע גדול של מקומות חניה חינמיים בסמיכות לכל אחד מהמתחמים, וכך אין צורך לבזבז זמן יקר על חיפוש של חניה זמינה בקרבת מקום.

חשיבה למען הלקוח

ההנהלה של אופיקס משרדים להשכרה חשבה על נושאים רבים שיקלו על חיי היום יום של אנשי העסקים השוכרים משרדים באופיקס. כך שהשוכרים מגיעים למשרדים כדי להתרכז בעבודה וכל שאר העניינים מסביב מטופלים על ידי הצוותים המקצועיים שדואגים שרשת האינטרנט וכל המכשירים יפעלו ללא תקלות, שבמטבח יהיו תמיד המצרכים הנחוצים לעובדים, וכך יתמקדו בעשייה ולא בזוטות.

לנוחות השוכרים, קיימים במתחם גם חדרי ישיבות וטרקלין עסקים המשמשים לפגישות עם ספקים, לקוחות וכל גורם רלוונטי אחר. הישיבה בחדרים המעוצבים והנוחים הכוללים את כל הציוד המקצועי כמו צג מחשב רחב .כל מי שנמצא בחדר נהנה מצפיה איכותית וברורה במצגות ובמידע המוקרן עליו.

סביבת העבודה המובהקת של אופיקס משרדים להשכרה שבה הכול מאורגן ומסודר מהחניה ועד הטיפול בפרטים הקטנים, מותירה רושם רב על הנוכחים והם מביעים זאת לא אחת באוזני הקולגות.

גמישות בנושא השכרת המשרדים

הטרנד העכשווי הכולל תקופת שכירות גמישה, אפשרות שינוי במיקומים בתוך המרחב, למשרד גדול או קטן יותר, לשימוש על בסיס שעתי או חודשי בהתאם לתנודות בפעילות העסק, יוצרת חיים הרבה יותר רגועים עבור בעלי העסקים המעוניינים במשרדים להשכרה.

אופיקס עושה כל שניתן כדי שהלקוחות יהיו מרוצים מהשיטה החדשנית ועם הזמן מבצעת שינויים נדרשים על פי צרכי הלקוחות ולשביעות רצונם.