מאמני כושר בישראל בוחרים לבטח את עצמם בפוליסת ביטוח אחריות מקצועית למאמנים

מאמן יקר, למדת, עמלת, התאמנת, התנסית, ביטוח אחריות מקצועית למאמנים כבר עשית?

 

ביטוח למאמנים נוצר על מנת לספק עבורך הגנה במצב בו חלילה תספוג תביעה בעבור נזק אשר נגרם למתאמן שלך בזמן אימון, עקב תאונה או נזק שעלול להתגלות בעתיד, הנובע כתוצאה מתכנית אימון לא מתאימה למצבו הגופני של המתאמן. הנזק לעתים יכול להיגרם עקב בניית אימון לא מתאים אך לפעמים יכול להיות מדובר בפציעה עקב חוסר תשומת לב שלך או ליווי מעט רשלני באימון.

עשית תכנונים רבים לעתיד, להמשיך ולהשתלם בתחומך, לאגור קהל מתאמנים רב ככל הניתן ואולי אף לפתוח מקום משלך. במקרה בו תיאלץ להתמודד עם תביעה בגין נזק שנגרם למתאמן, ללא גיבוי ביטוחי מצידך, עלול לשנות את התכניות, ואף להוביל אותך למצב בו תחויב בפיצויים של סכומי כסף גדולים מאוד, ולמשך תקופה ארוכה.

במקרה של תביעה, יוכל המתאמן הניזוק לדרוש מימון טיפולים רפואיים, לעתים יקרים מאוד, ובנוסף פיצויים כספיים בעבור עגמת הנפש, איבוד ימי עבודה, או אף פיצוי בעבור נכות קבועה אשר נגרמה מחבלה בזמן האימון.

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים יספק לך את השקט שאתה צריך כדי להמשיך לעבוד ללא חשש עם מתאמנים, ויספק עבורך את הכיסוי הביטוחי במקרה של תביעה, בהתאם לקביעת גבולות הכיסוי הביטוחי שלך, בשלל תחומי האימון-

קרוספיט, ריצה, הליכה, משקולות, פילאטיס, יוגה, ריקוד, קפיצות בחבל וכל שאר תחומי האימון הפיזי.

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים

עקב עליה בכמות תביעות מאמני הכושר בשנים האחרונות, הפכה הפוליסה הזו להכרחית.

פוליסת הביטוח מותאמת לצורכי המאמן בצורה ייחודית, בהתאם לקהל הלקוחות ואופי הפעילות. ככל שהפעילות הגופנית מאומצת יותר וכוללת משקלים גדולים, או תנועות גוף קיצוניות, כך גוברת החשיבות בגיבוי הביטוחי.

ליווי אישי באימון כושר מסב לך סיפוק רב וקריירה מאתגרת ומרגשת כל יום מחדש. חשוב לתכנן את הפעילות הספורטיבית בקפידה וכמובן לדאוג לבריאותם של המתאמנים, אך בנוסף מומלץ לייצר שקט נפשי באימון, על מנת שתוכל להתרכז בדברים החשובים באמת, הצלחת התהליך.