איך בוחרים עו"ד תעבורה

איך בוחרים עו"ד תעבורה – זוהי ללא ספק אחת השאלות הנפוצות ביותר, בקרב כל מי שמצא את עצמו עומד מול רשויות החוק, בעקבות עבירת תנועה שהוא הואשם בה. כמובן שלא מדובר כאן על עבירות קטנות, אלא על עבירות אשר דינן עלול להיות שלילת רישיון, קנס כספי גבוה או אפילו מאסר בפועל. במקרים כאלו חשוב לא לזלזל במצב, אלא לפנות במידי לעורך דין שמתמחה בתחום התעבורה כמו Traflaw. לא פעם ניתן לשמוע על נהגים אשר פגעו בסיכויי הזכייה שלהם, באמצעות ביצוע של פעולות שונות אשר בסופו של דבר פעלו אך ורק נגדם. לכן חשוב במקרים כאלו, לא לפעול ולא להגיד שום דבר, לפני שמקבלים ייעוץ משפטי מעורך דין מקצועי. תופעה נפוצה נוספת, הוא מעבר של נהגים מעורך דין אחד לשני, היות ועורך הדין הראשון לא היה בקיא בחוקי התעבורה המשתנים לעיתים תכופות, והוא לא הכיר את ההתנהלות הפנימית בתוך בתי הדין לתעבורה. לכן חשוב מראש לבחור בעורך הדין המתאים ביותר עבורכם, ולמנוע את עוגמת הנפש המיותרת.

איך בוחרים עו"ד תעבורה – טיפים שכדאי לזכור

הטיפ הראשון והחשוב ביותר, הוא לא להתפשר על עורך דין בינוני, אלא מראש לבחור בעורך דין מקצועי שמצליח לספק עו"ד תעבורהללקוחות שלו את התוצאות הרצויות. ניתן לבדוק את אחוזי הזכייה של עורכי הדין השונים באמצעות האינטרנט, לבדוק בכמה מהתיקים שהם ייצגו זכו במשפט, וכמה הפסידו. כמו כן, כדאי להיעזר בהמלצות של לקוחות קודמים, היות וזוהי הדרך הטובה ביותר לברור עורכי דין איכותיים ומקצועיים. חשוב כמובן לבקש המלצות ולבחון אך ורק עורכי דין שמתמחים בתחום התעבורה, היות ועורך דין מצוין שמתמחה בפלילים, לא יוכל לסייע לכם בבעיה שלכם מול בית הדין לתעבורה. חשוב שעורך הדין יהיה מקצועי ומנוסה, שיתעדכן באופן שוטף בכל התקנות החדשות ויכיר את כל הנהלים ונורמות ההתנהגות הנהוגות בבתי הדין לתעבורה.

לסיכום, חשוב להשקיע את הזמן והמאמץ הדרוש, לצורך מציאת עו"ד תעבורה ברמה הגבוהה ביותר. חשוב לבדוק את רמת המקצועיות שלו, רמת הניסיון שלו בתחום וכמובן לוודא שהוא יהיה זמין כדי לענות לכם על כל שאלה.