עטים ממותגים

כמה פעמים קרה שקיבלתם מבעלים של עסק מסוים, עט עם השם של העסק? כמה פעמים קרה שחתמתם חוזה במקום מסוים וקיבלתם במתנה את העט איתה חתמם על המסמך וגיליתם שעליה מצוין שם העסק עם פרטי התקשרות אליו? כמה פעמים קרה שרכשתם מוצר או שירות וקיבלתם בתמונה גם עט מיוחדת עם השם של העסק מתנוסס עליה?

זה לא מקרי, יש לכך משמעות עסקית, שיווקית ופרסומית. הרעיון של עטים ממותגים הוא לא חדש, למרות שעם השנים הוא ללא ספק השתכלל. הרעיון הוא מאוד פשוט, כמו שאנחנו יכולים לראות לא מעט בעלי עסקים משתמשים במוצרים שונים לקידום מכירות ושיווק, כך יש לא מעט שבוחרים להשתמש בעטים לשם כך ובצדק.

הרי, כמה מוצרים אנחנו מכירים שניתן להשתמש בהם כל כך הרבה במהלך היום כמו עט? גם היום בעידן הדיגיטלי בו אנחנו כותבים לא מעט על גבי מסכים ומקלדות, אנחנו משתמשים לעיתים תכופות בעטים. לכן, אם אנחנו מקבלים עט עליה כתוב שם של עסק עם לוגו ופרטי התקשרות, אזי שבעל העסק למעשה מרוויח כאן פרסום קבוע, בכל עת, בכל מקום, במחיר יחסית נמוך. לעיתים הפרסום הזה יכול להשפיע ולעזור לו הרבה יותר משלט פרסום שמופיע ברחוב וגם אם נחשפים אליו הרבה יותר אנשים, עדיין רק מעטי מעט ישימו לב אליו, ויצרו איתו קשר.עטים ממותגים

עטים ממותגים כמו מוצרים אחרים עליהם מודפס שם העסק עם פרטי התקשרות, הם למעשה כלי לפרסום ושיווק העסק. זו הסיבה שמשתמשים בהם כל כך הרבה, בכל תחום כמעט. המשמעות היא, שבכל פעם שאנחנו נשתמש בעט, אנחנו נוכל לראות את הלוגו ואת שם העסק, בכל פעם שנשתמש בעט, אנחנו ניזכר בשם העסק.

מה זה ייתן לבעל העסק? הוא למעשה דואג להכניס בצורה כזו, את שם העסק לתודעה שלנו. בין אם אנחנו רוצים או לא, בין אם אנחנו מתכוונים לכך או לא, בצורה כזו שם העסק תמיד נמצא בראש שלנו, אנחנו תמיד זוכרים אותו ואם נצטרך משהו, תמיד נוכל לפנות אליו, בכל עת.