הקמת מועדון לקוחות

הקמת מועדון לקוחות דורש זמן ומאמץ מצד החברה היוזמת. זה נשמע הגיוני כיוון שמה בעולם הזה אינו דורש זמן ומאמץ כיום? על מנת שנקים מועדון לקוחות בדרך היעילה והטובה ביותר, אנו נאלץ לתכנן מראש ולפנות לכך את כל הזמן הפנוי שיש לנו ובנוסף, לוותר על דברים אחרים ולשים את הקמת מועדון הלקוחות בעדיפות הראשונה.

מועדוני לקוחות הם דבר נפלא הן ללקוחות והן לחברה. אומנם החברה יכולה להפסיד לא מעט כסף בטווח הקצר, אך אם מסתכלים על הטווח הארוך – החברה מרוויחה גם כסף וגם לקוחות קבועים ונאמנים. לכן הקמת מועדון לקוחות זה השיקול הנכון בכל עסק. לדעתנו באופן כללי, מי שאינו מקים מועדון לקוחות הוא פראייר לא קטן. אם נחשוב על זה בצורה הכי פרקטית, מעשית, הקמה של מועדון לקוחות הוא הצעד הנבון ביותר לעסק שלנו. כאשר לקוח ותיק מצטרף למועדון הלקוחות שהקמנו, הוא בעצם אומר לנו שהוא אוהב את החברה, היא מספקת אותו והוא מוכן להתחייב לטווח הארוך עוד יותר. בהקמת מועדון לקוחות, לקוח חדש שמצטרף, זה הדבר הנפלא ביותר משום שעכשיו יש לנו לקוח חדש ששכנענו אותו שהעסק שלנו הוא עסק שווה וההתחייבות שלו אומרת שהוא מאמין גם כשעוד לא חווה שום דבר מתוך העסק.

כאשר אנו מקימים מועדון לקוחות, רבים מהלקוחות (ותיקים וחדשים) ירצו להבין מה המבצעים המוצעים להם בהצטרפותם למועדון הלקוחות שזה עתה הוקם ומדוע עליהם להצטרף ולא להמשיך כלקוחות רגילים מן השורה. מה רע להם להישאר כלקוחות רגילים וקבועים? מה הם מקבלים אם מחליטים להצטרף? האם עדיף להם לעבור חברה אולי? בהקמת מועדון הלקוחות עלינו לחשוב היטב מה הלקוחות מקבלים בכך שהם מצטרפים לחגיגה. עלינו לחשוב על דברים שווים, אחרת לא יהיה להם רצון להצטרף ואנו נצא קירחים מכל הזמן ומאמץ שהשקענו בהקמת מועדון הלקוחות וכמובן שאנו לא מעוניינים בכך.

הקמת מועדון לקוחות

על כל מי שמקים מועדון לקוחות להבין שהעניין מאוד מורכב ואנו לא רוצים לאכזב או לוותר על שום לקוח או שום מצטרף חדש. מי שמחליט לעשות זאת, חייב לחשוב על כל הצדדים הלוקחים חלק בדבר. הקמת מועדון לקוחות נועד לנו, החברה, היזמים, השותפים, העסק, להרוויח בגדול גם מהלקוחות החדשים, גם מהקמת מועדון הלקוחות וגם מעוברי האורח. כך כולם זוכים להקים מועדון לקוחות חי ובועט וכמובן מצליח.