סקירה על סוגי גיטרות וההבדלים ביניהן

כיום ישנו מגוון עצום יותר מאי פעם של גיטרות אשר מוצעות למכירה לכל דורש. כל אותן גיטרות מתחלקות לשני סוגים עיקריים. מדובר על גיטרות אקוסטיות וגיטרות חשמליות. ההבדל העיקרי ביניהם מובן. הבדלים נוספים שנעים בין כל גיטרה יכולים להיות מגוונים במיוחד ועליהם נעמוד במאמר הבא.

גיטרות אקוסטיות – מספר דוגמאות

גיטרה פורטוגזית מהווה דוגמה מצוינת לגיטרה אקוסטית ולייחודיות שיכולה להגיע עמה. כך למשל, מדובר על גיטרה אשר מגיעה עם 12 מיתרי פלדה והיא מסוגלת להפיק צלילים מיוחדים מאוד.

לצד אלו ניתן למצוא גם גיטרות קלסיות אשר מכילות 3 מיתרים. בעזרתן יהיה אפשר לנגן יצירות קלסיות וזאת לצד מספר רב של מנגינות אחרות. גיטרות קלסיות יכולות להיות מודרניות או ישנות, המודרנית מכילה בדרך כלל 10 מיתרים והיא דומה בעיצובה לגיטרות ישנות יותר.

כמו כן, גיטרות עם צליל נמוך שמיועדות למוזיקת רוק יכולת גם כן להיות אקוסטיות. אלו הם גיטרות קלילות עם אופי ייחודי.

גיטרות חשמליות – ניגון באמצעות מפרט

בניגוד אל הגיטרות האקוסטיות, כאן מדובר על גיטרות אשר ניגון עליהן מתבצע בדרך כלל באמצעות מפרט. כמו כן, הגיטרות הללו יכולות לכדי צלילים נמוכים או גבוהים במיוחד.

גיטרות רוק מוכרות במיוחד הנן כאלה אשר נחשבות גיטרות חשמליות. מדובר על גיטרות אשר מסוגלות להוציא צלילים מהפנטים ולהפוך את החוויה של הקהל לחוויה שלא ניתן לשחזר בעצם.סוגי גיטרות

כמו כן, ישנן גיטרות בס אשר נחשבות חשמליות והן מסוגלות להפיק צלילים מעניינים במיוחד. לצד כל אלה יהיה ניתן למצוא גיטרות אשר ניתן לבצע בהן שינוי באמצעות לחיצת כפתור. אלו הן גיטרות שיכולות בכך לספק צליל הרבה יותר קרוב לגיטרות האקוסטיות.

סוגי גיטרות – חשוב להבין מה אוהבים

אם אתם מתכננים לרכוש גיטרה חדשה, יהיה מומלץ לבחון מספר רחב למדי של סוגי גיטרות שונים. אך ורק בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים את הכלי אשר יוכל ללוות אתכם במשך לא מעט שנים. כלי אשר יאפשר לכם להרגיש שאתם יוצרים מוזיקה חסרת פשרות.