מהו תפעול פנסיוני?

על מנת להבטיח לעצמנו יציבות כלכלית והכנסה חודשית קבועה גם בימי הזקנה אנו מפרישים מידי חודש בחודשו סכומים לחסכון הפנסיוני שלנו. אך כדי להיות רגועים שאנחנו אכן מפרישים סכום מספק, שבחרנו במוצר פנסיוני משתלם, ושימות הזקנה שלנו יפגשו אותנו עם מספיק כסף כדי לכלכל את עצמנו, חשוב לנו לייחס חשיבות לפעולות החיסכון ולבחון את הבחירות שלנו בעיניים בוחנות ומבינות. המציאות מוכיחה שלא כל אחד מסוגל לעשות זאת בכוחות עצמו. גם המעסיקים אינם מומחים בתחום הפנסיוני… ובדיוק מסיבה זו מציעות חברות תפעול פנסיוני את השירות שלהן. אנשי מקצוע מומחים בתחום ייטיבו לנהל את החסכונות הפנסיוניים ולפעול בצורה המשתלמת ביותר עבורכם.

מהו השירות שמציעות חברות תפעול פנסיוני?

חברות התפעול הן חברות שמתנהלות על ידי אנשי מקצוע בעלי הבנה בתחום הפיננסי, להם יש את כל הידע הנחוץ ואת ההבנה בתחום. כך שכאשר הם נכנסים לתמונה הפנסיונית שלכם אתם יכולים להיות רגועים – כי כל הפעולות מתבצעות על הצד הטוב ביותר. חברת התפעול הפנסיוני מבצעת עבורכם פעולות כמו הפקדות, תיווך בין גופים מוסדיים לבין מעבידים ועוד. השירות הזה מוריד את העול מעל ראשו של המעסיק ומבטיח לעובדים כי לאחר הפרישה הם מסודרים עם חסכונות משתלמים ורמת הכנסה מתאימה לצרכיהם.

במה מועיל השירות?

שירות התפעול הפנסיוני עונה על הצורך בתיווך בין גופים מוסדיים לבין המעסיק והעובדים. כך שתפקידו של המעסיק בכל מה שקשור להפרשות הפנסיה לעובדים היא אך ורק לדאוג להפרשות הכספים עבור העובד – חברת התפעול היא זו שתדאג להתאמת תכנית פנסיונית לכל עובד. יתרון משמעותי הוא שחברת התפעול פועלת ללא אינטרסים אישיים, כך שהשירות שלה מונע אי הבנות וסכסוכים בין העובד למעסיקו. ומה שהכי חשוב – חברת התפעול מתנהלת על ידי אנשי מקצוע בעלי הבנה מעמיקה בתחום הפנסיוני.

טוב למעסיק וטוב לעובדים

המעסיקים לרוב טרודים באינספור מטלות שהעסק מציב מולם, ואין להם באמת את הידע המקצועי הנדרש כדי לתפעל את הפנסיה ביעילות. החברה המתפעלת לוקחת את המטלה הזו על עצמה וממלאה את המשימה על הצד הטוב ביותר. חברת התפעול מסירה תפקיד מכביד מעל כתפי המעסיק ומבטיחה לעובד כי הוא נמצא בידיים טובות.