תיקון שטיחים

יש לאט מעט שטיחים אשר מצדיקים תיקון, ולו כי הם יקרים, מיוחדים, אהובים, או שאנשים פשוט מחוברים אליהם ברמה הרגשית, ועל כן גם אם מבחינים שהשטיח אינו מרשים כמו בימיו הראשוניים, טוב לדעת שאין צורך לזרוק, אלא כן יש צורך להבין מה עושים עמו, וכאן נרחיב אודות תיקון שטיחים – בין אם השטיח קרוע, יש בו חור, הפרנזים ניזוקו, השטיח איבד את גווניו המקוריים וכדומה.

בחינת מקצועיות

ראשית יש לדעת שכאשר פונים אל שירותי תיקון שטיחים, יש לבחור במקום מקצועי ומנוסה, וזאת על מנת שהשטיח יקבל שירות הולם ולא ייהרס עוד יותר. כיצד ניתן לוודא זאת? ובכן פשוט מאוד ניתן להעלות שאלות מקצועיות ולבחון את אופי התשובות. כך למשל ניתן לשאול מה עושים במקרה של קרע, עם אלו חומרים משתמשים כאשר מבקשים לדייק מחדש צבעים שדהו, עם אלו מינרליים משתמשים, האם ישנו הבדל בין שטיח שהוא פרי עבודת מכונה לבין שטיח שהוא פרי עבות יד, לפי אלו קריטריונים ניתן המחיר וכדומה.

יד שנייה

בזכות האופציה ליהנות משירותי ניקוי שטיחים, ניתן לא רק להמשיך להחזיק בשטיח הקיים, אלא בין היתר גם ניתן מראש לרכוש שטיח יד שניה במחיר מציאה, ולדעת שלצד מעט השקעה ובתוך זמן קצר, תזכו להחזיק בשטיח מרהיב במיוחד. אי לכך אם אתם חובבי חנויות יד שנייה ושוק הפשפשים, אל תשללו רכישת שטיח בשל מצבו, אלא התייחסו אל הסיטואציה כאל הזמנות – להוציא מעט ולקבל הרבה בתמורה.

תיקון שטיחים

טיפול מונע

לצד היכולת ליהנות משירותי תיקון שטיחים, טוב לדעת שיש מספר דברים שוליים שניתן לעשות על מנת למנוע מראש פגיעה באיכות השטיח. במה מדובר? ובכן חברת "בר ניקוי" ממליצה לשאוב את השטיח מדי שבוע וחצי, מדי חצי שנה להפוך אותו (ולו לכמה ימים), ברגע שמזהים בלאי יש לטפל בו במידי (לפני שיחמיר), יש לשנות את הכיוון מדי כמה חודשים (על מנת שיתבלה באופן אחיד), אם השטיח דק במיוחד, יש להניח תחתיו משטח מונע החלקה ופעם בשלוש שנים יש להעביר את השטיח ניקוי יסודי. גם אתם מעוניינים בכך? לתיקון שטיחים לחץ כאן!