עיצוב לוגו: 4 סיבות טובות להתרחק מכלים חינמיים

בעידן הנוכחי כל בעל עסק מנסה לצמצם הוצאות ככל הניתן ולהוציא כמה שפחות כסף. על רקע זה ברור מדוע עסקים רבים מנסים לפנות אל כלים חינמיים לעיצוב לוגו ומדוע הם מנסים לצמצמם הוצאות בגזרה זו. לוגו הוא חשוב ביותר לכל עסק מכיוון שהוא מאפשר ללקוח לזהות את העסק וכך יוצר הזדהות, אך כפי שתראו מיד עיצוב לוגו חינמי לא יענה על הציפיות שלכם.

יש לנו משיכה ראשונית מאוד חזקה לעצב את הלוגו בחינם, אך זה יחזור אלינו כמו חרב פיפיות. עליכם להבין כי לוגו לא יכול להיות מנותק מהמהות של העסק שלכם ומכיוון שעיצוב חינמי כלל לא מתייחס אל העסק שלכם ואל מה שאתם עושים אזי הלוגו החינמי לא יהיה מותאם בכלל לעסק שלכם וזוהי בעיה חמורה ביותר.

  • הלוגו לא יהיה יצירתי מספיק

עיצוב מוצלח מתבסס על יצירתיות ומקוריות של המעצב הגרפי. העניין שלרוב בעיצוב חינמי שני המרכיבים הסופר חשובים הללו לא יהיו נוכחים מספיק מה שאומר כי העיצוב לא יענה על הצרכים שלנו ואת זאת אתם חייבים לקחת בחשבון.

  • הלוגו יפגע בעסק שלך בסופו של יום

לוגו נועד לבדל אתך מן השוק ומהמתחרים שלך ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. העניין הוא שלוגו ברמה נמוכה יגרום לכך שהלקוחות שלכם יזהו את העסק עם בינוניות, עם עבודה חאפרית וזה יגרום לכך שהלקוחות לא ירצו לעשות עסקים עם העסק שלכם ובטח שלא לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים, וזאת גם אם השקעתם בפעולות קידום אתרים בגוגל ואתרכם מוביל בתוצאות החיפוש, דעו שאם הלוגו חובבני התוצאה עלולה להתבטא בהפסדים כספיים רבים.עיצוב לוגו

  • בסופו של יום הלוגו יעלה לך הרבה כסף

כאשר אנחנו חושבים על לוגו חינמי אנחנו ישר חושבים על כך שנחסוך המון כסף. אך האמת היא שונה לחלוטין וסביר להניח כי לוגו חינמי יעלה לכם הרבה כסף בעקבות התיקונים שתצטרכו לעשות לו והעובדה כי תצטרכו לפנות בסופו של יום אל מעצב אשר יתקן את הלוגו ויאפשר לכם להשתמש בו ללא חשש.