אימון עסקי לעסקים קטנים: הקניית כלים כמו של הגדולים

פעמים רבות כאשר ישנם בעיתונות דירוגים של מקצועות מוסכים וקשים לעבודה אנחנו רואים כי במקומות הראשונים מופיעים רופאים, מהנדסים או עורכי דין. אין ספק כי מדובר במקצועות מסובכים וקשים במיוחד ולא ניתן להתעלם מכך. אך אם אנחנו רוצים להיות אמתיים ונאמנים לאמת אנחנו חייבים לציין כי יש מקצוע אחד שהוא הרבה יותר קשה מאשר כל המקצועות הללו וזהו ניהול של עסק קטן. אם אתם מקימים עסק קטן לרוב אתם צריכים לבצע המון פעולות, לנהל את השיווק בעסק, להיות בקשר עם ספקים, לנהל את החשבונות של העסק ולבצע את כל העבודה בעצמכם ולכן ניהול עסק קטן זו משימה כל כך מורכבת. על רקע זה אנחנו רוצים להמליץ לכם לא להישאר לבד ולפנות לאימון עסקי לפחות בשנה הראשונה של העסק אשר ידריך אתכם כיצד לנהוג ומה לעשות בעסק שלכם.

בחרו מאמן אישי אשר ניהל או הקים בעבר עסק קטן

אימון עסקי לעסקים קטנים יכול לשנות את מצבו של העסק שלכם מן הקצה אל הקצה ולהביא אתכם אל הישגים חדשים ועל כך אתם חייבים לתת את הדעת. אך עליכם להבין כי לא כל אימון יהיה מוצלח ועליכם מוטלת החובה לבחור מאמן איכותי אימון עסקיומקצועי אשר ייתן לכם את השירות הטוב ביותר. כאן המקום לציין כי אנחנו ממליצים לכם לבחור מאמן אישי אשר ניהל או הקים עבר עסק קטן. כך המאמן יידע בדיוק עם מה אתם מתמודדים ויבטיח כי העצות שלו יתבססו על הניסיון העשיר שלו וזה יבטיח כי העסק שלכם יעלה על דרך המלך.

בקשו לדבר עם לקוחות של המאמן לפני שאתם בוחרים בו

עליכם להבין כי הבחירה במאמן אישי היא סופר חשובה ועל כן יש להשקיע בה מאמץ. לכן אנחנו ממליצים לכם לא סתם לבחור מאמן אלא לפנות אל לקוחות שלו אשר יש להם עסק קטן ואשר הוא עזר להם בעבר. כך תוכלו לבחור את המאמן הטוב ביותר על סמך עובדות מוכחות ולא על סמך השערות לא מבוססות.