הרצאות על נומרולוגיה מפי ד"ר רמי שקלים

הרצאות בכל תחום עשויות להעשיר את הידע של כל אחד, ללמד דברים חדשים ולפתוח את הראש לעולמות שלא הכרנו בעבר. ישנם נושאים רבים שאפשר ללמוד על ידי האזנה להרצאות וכל תחום הוא בעל משקל גדול שיכול לשנות לנו את החיים. נומרולוגיה הוא נושא שמגיע מעולמות המיסטיקה ורבים מוצאים בו עניין בשל הפתרונות שהוא מציע.

על מנת להבין את הנושא באופן פשוט ניתן להגיע להרצאות על נומרולוגיה שמסבירות את החומר בקווים כלליים וכך אפשר ליהנות משטף הדיבור, ההסברים וגם דוגמאות שמסופקות על ידי המרצה.

תוכן עניינים

איפה ניתן להאזין להרצאות על נומרולוגיה

אם גם אתם מעוניינים ללמוד על תחום מרתק זה, ניתן להירשם להרצאות בנושא ולקבל אותן מפי אחד המבינים הגדולים בתחום – ד"ר רמי שקלים. במהלך ההרצאות יקיף רמי את התחום ויצלול אל כל הרבדים המרתקים והנסתרים של תורת הקבלה והסוד. כל נושא הוא בעל פוטנציאל להרצאה בפני עצמה ולכן צפו להתפתחויות מרשימות במהלך הערב.

היות ומדובר על נושאים שבדרך כלל לא עולים על סדר היום, יוכל כל משתתף בהרצאה להבין באופן בסיסי את המרכיבים של תורת הנומרולוגיה, ההתייחסות לשמות פרטיים, שם משפחה וכמובן תאריכי לידה. כך ניתן גם לסקור את שמות בן/בת הזוג או אפילו מספר הבית ולהבין כיצד מספרים אלו משפיעים על מה שקורה לנו בחיי היומיום.הרצאות על נומרולוגיה

בחירות נכונות בחיים

הרצאה זו תיתן לנו מושג כיצד ניתן לשנות את מהלך החיים על ידי בחירה נכונה של שם לעסק, שינוי שם פרטי או הוספה של שם נוסף שיביא אתו את אנרגיה הדרושה וישפר את הדברים הפחות טובים. כל בעל עסק ישמח להבין וללמוד את הסוד שיביא לו יותר פרנסה, ישדרג את מעמדו ויסלק אנרגיות שליליות שמפריעות לו להתקיים בצורה נכונה.

מומלץ להירשם להרצאות של ד"ר רמי שקלים מראש ולהבטיח את מקומכם. ישנן כמה סוגים של הרצאות וכל אאחד יוכל למצוא את הנושא שמרתק אותו יותר וללמוד עוד אודותיו. כדאי להיכנס לאתר האינטרנט ולקרוא עוד חומר בנושא שבוודאי לגרום לכם לרצות להגיע להרצאות.