השקעות נדל"ן ביוון – מה כדאי לדעת

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים הבינו שכדי לבצע השקעה בנדל"ן לא צריך לעבוד יותר מידי קשה, לבצע הלוואות, לשבור תכניות חסכון ולבחור משכנתא שתמשך לשנים ארוכות! כיום רבים פונים אל השקעות נדלן מעבר לים, כאשר השקעות באתונה למשל מסוג זה מנוהלות בדרך כלל ל ידי חברות נדל"ן בחול המתמחות בתחום ויכולות להיות הגוף המגשר, המתווך והמפעיל את כל מה שצריך כדי לבצע השקעה מסוג זה.

אם אתם מחפשים מדינה מעולה ומפותחת שבה מחירי הדירות אינם גבוהים אך ההשקעה יכולה להניב פרי, מומלץ לבחור השקעות נדל"ן ביוון הנחשבות כדאיות במיוחד! מידע נוסף על כך תמצאו באתר ניו גריס (יוון החדשה).

השקעות נדל"ן ביוון

אבל מה כדאי לדעת על השקעות נדל"ן ביוון? הנה כמה עובדות חשובות:

  • ליוון ובעיקר לעיר הבירה אתונה ישנה היסטוריה מפוארת אשר מושכת אליה מידי חודש ושנה שלל סטודנטים, חוקרים, מרצים, ותיירים מכל העולם, כאשר כולם מחפשים אחר דירה שיוכלו לשכור באזור.
  • ביוון מתקיימים שלל אירועים תרבותיים הבאים לציין את הפילוסופיים הגדולים של המקום או אירועי האולימפיאדה, תוך השמינה נחשבת למעצמת הייטק אשר מארחת מגוון של אנשים מכל העולם בכל שנה.
  • ביוון הושקעו בשנים האחרונות 31 מיליארד אירו שהושקעו על ידי האיחוד האירופאי וזאת כדי לפתח את התשתיות במקום. בין הפיתוחים: קווי מטרו חדשים, תעשיות, משרדי חינוך, אוניברסיטאות ועוד, מה שמושך אלפי מבקרים למקום מידי חודש ושנה.
  • ביוון ישנם אלפי סטודנטים אשר מחפשים דירה להשכרה והם עובדים ולומדים במגוון מוסדות אקדמיים. בנוסף באזורים המפותחים ניתן למצוא שלל אזורי בילוי, בתי חולים, מוסדות לימוד, מסעדות, מוזיאונים ועוד.
  • אם אתם משקיעים ביוון או רוצים להתגורר במקום תוכלו ליהנות מאיכות חיים טובה יותר וזאת בשל עלות מחייה נמוכה.

לסיכום, כדי לבדוק ולברר יותר על השקעות נדלן ביוון חשוב כבר עכשיו לבחור בחברה מקצועית אשר תסייע לכם להכיר את קהל השוכרים במקום, לדעת כיצד מכינים דירה להשכרה, להבין אילו שכונות הן כדאיות לרכישת דירה, מהם המחירים להשכרת דירה, וכמו גם שחברות מקצועיות יוכלו לסייע לכם לסגור חוזים מול שוכרים ולתפעל את הדירה באופן שוטף כדי שההשקעה שלכם תניב פרי.