הדפסת כרטיסי ביקור

גם בעידן הטכנולוגי, אנשים רבים מחפשים דרך לעשות כרטיסי ביקור צבעוניים מרשימים כדי למשוך את לקוחותיהם. אנשי הייטק, בעלי חנויות בגדים, רואי חשבון, עורכי דין או רופאים עצמאיים – כל אלה זקוקים לכרטיסי ביקור כשהם נמצאים בפגישות עם לקוחותיהם. כרטיסי הביקור הם הפנים של כל חברה ועסק עצמאי. הם קטנים, נכנסים בקלות אל הארנק ומהווים תזכורת מתמדת ללקוחות.

איך צריך להיראות כרטיס ביקור?

מעוניינים בכרטיס ביקור מנצח שיוביל לקוחות אל החברה שלכם? אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם:

  • פרטי העסק שלכם – הדבר הראשון שאתם צריכים לכלול בכרטיס הביקור הוא פרטי ההתקשרות שלכם, והכוונה היא לטלפון, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת פיזית, אתר האינטרנט של העסק וכמובן השם של העסק. כרטיס ביקור מפורט כמו שצריך ינחה את הלקוחות שלכם אליכם.
  • הלוגו חייב להופיע – הלוגו הוא הסמל שלכם. הוא מופיע על גבי חותמת האימייל שלכם, מעטפות וחותמות, והוא מוכרח להופיע גם בעת הדפסת כרטיסי ביקור.
  • צבעים נעימים – הקפידו לשלב צבעים בולטים ועם זאת גם נעימים בעת הדפסת כרטיס הביקור. כך תוכלו להשפיע על הזיכרון החזותי של הלקוח.
  • סוג הנייר – הדפסת כרטיסי הביקור צריכה להיעשות על נייר איכותי ונעים למגע כמו נייר כרומו או נייר פנינה.
  • כדאי גם לבצע גימור – בסיום תהליך ההדפסה מומלץ לבצע למינציה, כך שכרטיס הביקור שלכם ייראה מושלם.

הדפסת כרטיסי ביקור

כמה עולים כרטיסי ביקור

מחירם של כרטיסי הביקור משתנה בהתאם לדרישות. כך למשל, כרטיסי ביקור סטנדרטיים יכולים לעלות כ-80 שקלים. כרטיסי ביקור מיוחדים יותר כמו כרטיסים בתוך פנקסים יכולים לעלות כ-120 שקלים, בעוד מחירם של כרטיסים בעיצוב מיוחד יכול להגיע גם ל-400 שקלים.

בוחרים את החברה שמדפיסה עבורכם את כרטיסי הביקור

יש לכם רעיון לכרטיס ביקור מנצח? כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה מקצועית ומנוסה אשר תדפיס עבורכם את כרטיסי הביקור. תוכלו לאסוף המלצות מחברים קרובים או מאנשים שאינכם מכירים כלל מפורומים, רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט תדמיתיים. כמו כן, תוכלו להתנסות בהדפסת כרטיסי ביקור בעצמכם. כל שעליכם לעשות הוא לבקש מבית הדפוס לבצע כמה דוגמיות כדי לראות אם זה מתאים לכם.