אביזרי בטיחות לבריכה הביתית

בימי הקיץ החמים אנחנו אוהבים לנצל כל הזדמנות כדי לקפוץ לבריכה. זו יכולה להיות הבריכה הציבורית, ואם התמזל מזלנו הבריכה הפרטית שלנו בבית. עם זאת, כאשר אנחנו קופצים עם הראש אל תוך המים, אנו שוכחים לא פעם את כללי הבטיחות החשובים כל כך. שהרי הבריכה היא אמנם קרירה ומרעננת אך יכולה להיות גם מסוכנת, אם נוהגים בתוכה בפזיזות. כאשר מדובר בבריכה ביתית שבה אין מציל, חשוב להתקין כמה אביזרי בטיחות חיוניים.

אביזרי בטיחות שכדאי להכיר

הבריכה הביתית שלכם יכולה להפוך למקום בטוח, אם רק תקפידו להתקין כמה אביזרי בטיחות לבריכה הבייתית:

  • אזעקה בטיחותית – זוהי מערכת המתריעה על נפילה בלתי מבוקרת לתוך המים. בהיעדר מציל המשגיח על הרוחצים בבריכה, היא מאפשרת לקרוא לעזרה. כך למשל, ניתן לסייע במהירות האפשרית לאדם מבוגר החליק על שפת הבריכה ונפל לתוכה.
  • גדר לבריכה – גדר מעוצבת ואיכותית מונעת נפילות בלתי צפויות לבריכה, כך שהילדים וחיות המחמד המתרוצצים בחצר יכולים להיות מוגנים מפני החלקה ונפילה אל תוך המים. מעבר לכך, הגדר אינה פוגעת במראה האסתטי של הבריכה, וניתן להתקין אותה ללא חשש מפגיעה בנוף.
  • סולם בטיחותי – לא כל אחד יכול לקפוץ ישירות אל תוך מימיה הכחולים של הבריכה. ילדים ואנשים מבוגרים זקוקים לתמיכה ולכניסה הדרגתית לתוכה. לשם כך, ניתן להתקין סולם בטיחותי בעל 3 דרגות אשר יאפשר כניסה מדורגת לבריכה.
  • כללי הבטיחות – אם יש לכם צימר או וילה ומיקמתם סאונה ביתית, כדאי להזהיר את האורחים שלכם מפני שמירה על הבטיחות. שלט מוכן אשר בו כלולות כל ההוראות יכול לסייע להם לשמור על בריאותם בעת השהייה בסאונה.

בריכה – למי זה מתאים?

ברhכות ביתיות נפוצות מאוד בימינו. אנשים שיש להם חצר גדולה ובית פרטי ממהרים להתקין בריכת שחייה שבה אפשר לשהות בכל רגע, ולא לחכות עד שעות הפתיחה של הבריכה הציבורית. בריכה איכותית מסייעת גם לבעלי הווילות והצימרים בהגדלת מספר האורחים שבאים אליהם, שכן רבים מהם מגיעים במיוחד בשבילה. על כל פנים, חשוב לשמור על כללי הבטיחות ולאבטח את הבריכה המיועדת לאורחים בכל דרך אפשרית באמצעות אביזרי בטיחות לבריכה הביתית.

למידע נוסף על אביזרים לבריכה.

.