הרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ'

לפעמים בחיים אנו צריכים איזה 'פוש', ניצוץ של השראה שיעזור לנו להמשיך בדרך למרות הקשיים. ומה לעשות, בחיים אכן ישנם קשיים רבים. לכל אחד מאיתנו יש את הרגע הזה של שבר בחיים או תהיות לגבי העתיד והמשך הדרך. זה יכול לקרות בכל הגילאים.

לפעמים אנו לא בטוחים מה לעשות בחיים, זה יכול לביות אחרי שמסיימים לימודים או אחרי פרידה מבני זוג. זה יכול להיות ברמה האישית ויכול להיות ברמת הקריירה, למרות שהדברים משליכים אחד על השני.

אם אתם מרגישים שאתם צריכים את ה'פוש' הזה אז אני ממליץ בחום על הרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ'. אל תטעו לחשוב שאתם חייבים להיות במשבר או צומת דרכים בשביל ליהנות ולהפיק תועלת מהרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ'.

הרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ' מספקות לכולם את אותו ניצוץ של השראה אשר נותן לנו מוטיבציה, בים אם זה לעשות שינוי בחיים או בין אם זה להמשיך בכך הכוח בדרך שבה אנו מאמינים. לא סתם בחרו ארגונים רבים הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי להזמין את אנשיהם להרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ'. בין הארגונים אשר בחרו לשלוח את אנשיהן להרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ' ניתן להזכיר את חברות כמו אמדוקס, אלביט, רפאל, בנק הפועלים ועוד חברות רבות. כמו כן ישנם גופיים ממשלתיים כמו משרדי ממשלה ורשויות מקומיות. את הרשימה המפורטת ניתן לראות באתר האינטרנט.  פסקל ברקוביץ' מקיימת הרצאות בארץ ובחו"ל בעברית, אנגלית וצרפתית.

ישנם הרבה מאמנים אשר עושים הרצאות העשרה לעובדים ואפילו לתלמידים, אך נראה שהרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ' זוכות לפופולריות רבה ואימפקט עצום על הנוכחים בהרצאה. הסיבה היא סיפורה האישי של פסקל ברקוביץ',  זהו סיפור של דוגמה אישית.

למי שלא שמע ולא מכיר את סיפורה האישי של פסקל ברקוביץ'  – מדובר בסיפור מרגש על מישהי שהצליחה כנגד כל הסיכויים. בגיל צעיר איבדה פסקל את שתי רגליה כאשר כל החיים היו לפנייה אך למרות המוגבלות הפיזית שנגזרה עלייה שום דבר לא עצר אותה. זוהי הנקודה החשובה ביותר בהרצאות העשרה עם פסקל ברקוביץ' (לפחות מנקודת מבטי), מדובר בהרצאות מוטיבציה המגיעות ממקום מאוד אישי ולא סתם עצות לחיים. פסקל ברקוביץ' היא דוגמה אישית של התגברות על מכשולים והגעה אל הישגים מרשימים.

לסיכום

לכל אחד יש את המכשולים האישיים שלו, גם אם לא איבד גפיים. אבל לכל אדם, המכשולים האישיים שלו נראים כבעיה הכי גדולה שיש. פסקל ברקוביץ' מלמדת איך להתגבר על אותם המכשולים האישיים ולהגיע להישגים.

 מידע נוסף – האתר הרשמי של פסקל ברקוביץ'