כן, זה אפשרי: החזרי מס הכנסה

בשנים האחרונות נטל המס במדינת ישראל הוקל במידה מסוימת ואנו רואים כי גם מס החברות, גם המע"מ, וגם מס הכנסה ירד. אך אין די בירידה הזאת וחייב להתבצע שינוי מהותי אשר יוריד עוד יותר את נטל המס ויאפשר לעובדים ולישראלים לחיות את חייהם בצורה הרבה יותר טובה. ככל שנטל המס יירד כך הישראלים יחיו באיכות חיים יותר גבוהה וכך יהיה להם יותר כסף פנוי וזהו דבר שכל ממשלה תברך עליו ובכך אנחנו בטוחים. אך עד שהדבר הזה יקרה (אם הוא יקרה אי פעם) אזי ההמלצה הטובה ביותר שלנו בשבילכם היא לחשוב על האופציה של החזרי מס הכנסה באתר Taxref. ישראלים רבים אינם מודעים לכך אך האמת היא שהם זכאים לקבל ממס הכנסה אלפי שקלים וזאת באמצעות פעולה פשוטה של החזר המס המגיע להם וחבל לפספס את ההזדמנות הזאת.

מדוע לא לפנות אל רואה חשבון?

החזרי מס הכנסה הם אופציה מצוינת בשביל שכירים אשר שינו עבודה בשנים האחרונות, בשביל מי שלא עבד בחלק מן התקופה ולמעשה מומלץ לכל אחד לבחון את האופציה הזאת מכיוון שלרוב הבחינה עצמה לא תעלה לכם כלל כסף. העניין הוא שרבים מהישראלים חושבים כי הם צריכים לפנות אל רואה חשבון בכדי שזה יבצע את ההחזר ויתנהל אל מול רשויות המס. אך זוהי טעות היכולה לעלות לכם בכסף רב. ההכשרה של רואה חשבון היא בנושאים אחרים לגמרי והוא לרוב אינו בקיא בתחום של החזרי מס. מי שצריך לפנות אליו בכדי לבצע את ההליך בצורה הטובה ביותר זה אל יועץ מס ואת זאת חשוב שתזכרו.

כיצד עובד יועץ המס?

אז כיצד יועץ המס פועל וכיצד הוא בוחן את הדברים? לרוב יועץ המס ירכז את כל טופסי ה-106 שלכם מן השנים האחרונות יזין אותם למחשב למערכת של מס הכנסה ואז יוכל לדעת האם מגיעים לכם החזרים עוד לפני ששלח את המסמכים למס החזרי מס הכנסההכנסה. כך באמצעות הפעולה של יועץ המס אתם יכולים להיות בטוחים כי לא יצא מצב שבו אתם תהיו חייבים כספים למס הכנסה. דבר שבהחלט יכול לקרות אם אתם מחליטים להגיש לבד את המסמכים למס הכנסה. לכן ההמלצה שלנו היא לא לבצע את הפעולה הזאת לבד מכיוון שאתם עלולים להיות חייבים כסף ולא לקבל אותו בסופו של יום ולפנות אל יועץ מס.

נסו לקבל המלצות על יועץ המס

כאשר אתם מתלבטים באיזה יועץ מס לבחור אנחנו חושבים כי הדרך הטובה ביותר לבחור את יועץ המס זה לקבל עליו המלצות. ברגע שיהיו לכם המלצות על יועץ המס אתם תוכלו לקבל החלטות הרבה יותר טובות ולהבטיח כי אתם בוחרים ביועץ המס האיכותי ביותר שיש והטוב ביותר שיש.