מהם השירותים הנדרשים להצלחת פרויקט התחדשות עירונית

ישראל ביחס לעולם היא לא מדינה וותיקה כל כך ובכל זאת עלינו לזכור כי המדינה קיימת כבר שבעים שנה וחלק מן התחדשות עירוניתהבניינים שלה נבנו לפני הקמת המדינה. כך אתם יכולים לראות כי בניינים רבים הם ישנים ביותר וזה גורם לבעיות בטיחות חמורות ביותר שיש לתת עליהן את הדעת. רבים מהמבנים הללו מהווים סכנה למתגוררים בהם ועל רקע זה יצאה המדינה בתכנית תמ"א 38 המהווה את לב התכנית של ההתחדשות העירונית במדינת ישראל.

כיום אלפי בניינים חודשו בעיקר במרכז הארץ ואלפי אנשים קיבלו דירה חדרה או משופצת וכל זאת ללא השקעה כספית מצדם. כך אתם יכולים לראות כי אין מינוסים בפרויקטים של התחדשות עירונית לפחות לא לדיירים ועל כן תמ"א 38 היא כה מבוקשת ולא סביר שמגמה זו תשתנה בעתיד הקרוב אלא ההפך סביר להניח כי היא רק תלך ותתחזק.

תוכן עניינים

שימו לב לניסיון של היזם

אך שימו לב עליכם להבין כי הפרויקטים של התחדשות עירונית ובפרט של תמ"א 38 הם לא דבר של מה בכך ובכדי להבטיח כי הם יצליחו אתם צריכים לתת את הדעת על כך כי אתם צריכים לבחור את היזם הטוב ביותר לפרויקט והמומלץ הוא אנגלאינווסט.עליכם לברור יזם אשר יוכל להתניע את הפרויקט, להשיג את האישורים הנדרשים ולהבטיח כי הוא יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. על רקע זה אנחנו ממליצים לכם לבחור יזם מנוסה אשר יש לו ניסיון רב בפרויקטים מסוג זה ואשר אתם תוכלו להיות בטוחים כי הוא יבצע את הפרויקט בצורה הטובה ביותר שיש וללא טעויות או בעיות.

 

שימו לב לקשר בין היזם ובין הקבלן

נקודה נוספת וחשובה ביותר שאתם צריכים לתת עליה את הדעת אם אתם רוצים להבטיח כי הפרויקט של תמ"א 38 יבוצע בצורה הטובה ביותר שיש זה לשים לב לקשר בין היזם ובין הקבלן. אתם צריכים להבטיח כי הקבלן יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ושהוא לא יקלע לסכסוך עם היזם, סכסוך אשר יכול לגרום לכם לקשיים עצומים ולתקוע את כל הפרויקט.