איך עושים החזרי מס בלי ללכת לאיבוד בתוך הבירוקרטיה

אזרחים רבים החיים היום במדינת ישראל אינם יודעים שהם זכאים להחזר מס לפי החוק. במקרים רבים יכולים האזרחים להיות זכאים להחזרי מס. אלה יכולים להיות משקיעים בשוק ההון אשר חוו הפסדים בעקבות השקעות בניירות ערך, אנשים המשלמים פנסיה וביטוחי חיים באופן עצמאי, סטודנט אשר סיים תואר אקדמי, אישה שילדה ילד בשנת המס או הורים לילדים שאובחנו כסובלים מהפרעות קשב וריכוז או ליקוי רפואי כלשהו.

חושדים שמגיע לכם החזר מס? פנו למקצוענים

אם אתם מעוניינים לבדוק אם מגיע לכם החזר מס לשנה החולפת או לשנים עברו, כדאי לפנות לאנשים המעניקים שירותים פיננסיים בעניין ההחזרים אשר יוכלו לאתר עבורכם את כל הכספים שלהם אתם זכאים. איך זה עובד? אלה כמה שלבים משמעותיים שכדאי להכיר:

  • פנייה לאנשי המקצוע – בשלב הראשוני אתם יוצרים קשר עם הנציג המספק את השירותים הפיננסיים ושוטחים בפניו את הבעיה. מדובר בדרך כלל בשיחה טלפונית שבמהלכה יכול הנציג להגיד לכם בוודאות אם אתם להחזר מס או לא.
  • ממלאים טפסים – אל דאגה, לא מדובר בהליך ביורוקרטי ארוך, אבל הנציגים זקוקים לאישור מיוחד מטעמכם – ייפוי כוח – כדי שיוכלו לפעול מטעמכם ולהשיג עבורכם את כל המסמכים הנחוצים.
  • שלב האיסוף – הנציגים אוספים עליכם מידע ואת כל המסמכים הרלוונטיים כדי שניתן יהיה לבחון את גובה החזר המס.
  • המסמכים בבדיקה – הנציגים המקצועיים בודקים את המסמכים שנאספו לאורכם ולרוחבם כדי לבחון מה מגיע לכם.
  • יש תוצאות – לאחר שהסתיימו כל החישובים, הנציג יוצר עמכם קשר ומודיע לכם על גובה הסכום אשר לו אתם זכאים.
  • ישר אל הבנק – אתם מקבלים את סכום החזר המס שלכם ישירות אל חשבון הבנק.

החזרי מס

אישורים שונים

אם תחליטו לנסות ולדלות את החזר המס באופן עצמאי, תתקלו בשורה ארוכה של מסמכים שתצטרכו לספק. אלה רק כמה מבין המסמכים האלה: אישור שכר ממעסיקים, אישור המעיד על ניקוי מס מהבנק, אישור על ניכוי מס הכנסה, אישור תשלומים עבור חברת הביטוח, אישור על גמלאות המוענק מטעם הביטוח הלאומי, אישור על סיום תואר אקדמי או קבלת תעודה מקצועית, צילום תעודת זהות של הספח ועוד.

עוד מידע תוכלו למצוא בכתובת http://www.taxfinance.co.il/