האם ידעתם שניתן לבטח את החתול שלכם?

בהרבה בתים בישראל יש בעלי חיים. לרוב מגדלים הישראלים כלבים אבל גם חתולים יש בבתים רבים (לעיתים יש גם וגם). פעם היו מחזיקים בבתים חתולי רחוב. חשבנו שאפשר להאכיל אותם והם יישארו אתנו לנצח. אז לא טעינו. חתולים אינם נאמנים כמו כלבים. חתול יכול לברוח ולא לחזור.

חתולים עם ייחוס – דורשים ביטוח?

בשנים האחרונות החלו להיכנס לשוק החיות חתולים עם ייחוס. אנשים קונים חתולים בחנויות החיות. מטפחים ושומרים על בריאותם. מחסנים אותם ויש כאלה שמחזיקים חתולה לצורכי מכירת הגורים. ביטוח כלבים מקובל אצל בעלי כלבים מגזעים משובחים אבל ידעתם שניתן לבטל את החתול שלכם?. ובכן בשנים האחרונות יש גם ביטוח לחתולים. ברור שחברת הביטוח שתעשה זאת תבדוק את הייחוס של החתול ותוציא פוליסת ביטוח שתתאים לחתול המסוים בזמן הכנת הפוליסה נלקח בחשבון גילו של החתול, הסוג שלו והייחוס. גם בעלי חתולים, אף שהחתול מכיר אותם, נהנים מנשיכות של החתול ומשריטות עמוקות שיש לטפל בהן טיפול רפואי. כיסוי מתאים בפוליסה יכול לזכות אותם בפיצוי, זה נכון גם לאורחים המגיעים לבית בו יש חתול.

ביטוח לחתולים

ביטוח לחתולים – מה זה אומר?

ביטוח לחתולים הוא סיכון. כאמור חתול אינו נאמן לבעליו והוא פשוט יכול להיעלם כמעט אין סיכוי שהוא יחזור. חברות הביטוח יגבילו בסעיפים שונים את היקף הביטוח. אחד הגורמים שמפעילים את פוליסת הביטוח הוא גניבת החתול. אם החתול הוא מסוג מיוחד ורק מספר מצומצם של חתולים מהסוג הזה יש בארץ הוא יהיה בסכנת גניבה.

לבעלי חנות לחיות שיש להם במלאי גם חתולים מסוגים שונים בעלי ייחוס משפחתי נודע על העובדה שאפשר לעשות ביטוח לחתולים וכדי להבטיח לעצמם את ההשקעה בחתול עד מכירתו הם עושים בנוסף לביטוח של העסק ביטוח לחתולים. בנוסף לביטוח לחתולים כדי לשמור עליהם הביטוח מגן גם על בעל חנות החיות מפני תביעות של לקוחות שננשכו על ידי חתול בחנות. במקרה כזה על בעל החנות לתת ללקוח הניזוק אישורים על חיסונים של החתול ובמקרה של נזק רציני להפנותו לחברת הביטוח שעשתה ביטוח לחתולים השוהים בחנות.