מדוע כל אזרח אמריקאי צריך להכיר את טופס ה-FBAR?

כל מי שנתקל בבירוקרטיה הישראלית יודע עד כמה היא מדכאת ומוציאה אותך מדעתך, אין ספק כי כמות הטופסלוגיה היא עצומה בישראל ואין ספק כי טוב תעשה המדינה אם תוריד את כמות הבירוקרטיה ותקל על הישראלים לחיות בצורה נאותה יותר. אך אל תטעו ישראל היא לא המדינה היחידה עם בירוקרטיה ענפה וניתן לראות כי גם ארצות הברית לא טומנת ידה בצלחת. אחת הדוגמאות הבולטות ביותר לבירוקרטיה האמריקאית היא טופס FBAR. מדובר על טופס שאותו צריך למלא כל אזרח אמריקאי אם הוא החזיק במהלך השנה חשבונות מחוץ לאמריקה עם למעלה מ-10,000 דולר. שימו לב אתם צריכים למלא את הטופס גם אם אינכם תושבים באמריקה וזאת עקב העובדה כי כל אזרח אמריקאי חייב בדיווח לרשויות המס האמריקאיות גם אם הוא אינו מתגורר באמריקה וזהו משהו שאתם חייבים לזכור ולהפנים.

מדוע לא כדאי למלא את הטופס לבד?

טופס ה-FBAR הוא דוגמא מובהקת לכך שבירוקרטיה יכולה להיות מעצבנת, מעיקה וקשה להבנה. מדובר בטופס סבוך אשר קל מאוד לטעות בו ואשר גוזל מאתנו זמן רב אם אנחנו ממלאים אותו לבד. מכיוון שזמן שווה כסף הרי שלמעשה הטופס עולה לנו כסף רב רק על מילויו וזאת עוד לפני שהגשנו אותו לרשויות המס. אך אל דאגה אתם יכולים להתגבר על הבעיה הזאת בקלות יחסית וכל שעליכם לעשות זה לפנות אל חברה ישראלית אשר מתמחה במילוי הטופס. כך תחסכו זמן יקר, ולא פחות חשוב תבטיחו כי הטופס ימולא בצורה הנכונה והטובה ביותר מה שיבטיח כי לא תסתבכו עם רשויות המס האמריקאיות וזהו דבר בעל ערך אדיר בשבילכם.

טופס ה-FBAR

כיצד אבחר חברה איכותית למילוי הטפסים?

אז כיצד אוכל למצוא חברה איכותית למילוי טופס ה-FBAR, מה עלי לעשות בכדי למצוא חברה שאוכל לסמוך עליה למילוי הטופס? התשובה היא שאתם צריכים להתרשם מאתר האינטרנט של החברה ולראות האם מדובר בחברה רציניים שאתם יכולים להפקיד בידם משימה כל כך חשובה כמו מילוי הטופס ולהיות בטוחים כי הם יעשו זאת בצורה נאותה ואיכותית.